Fiffi Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg står fast mellom valg av: - Samfunnsfaglig Engelsk og Litteratur Engelsk - Kommunikasjon og kultur 2 (Tredje år på vgs) - Næringslivsøkonomi (Jeg har har alltid hatt S-matte,- vil det være best å gå over til næringslivsøkonomi eller beholde S-matten? Man får jo et halvt poeng ekstra men bortifra det, er teorien enklere i næringslivsøkonomi eller..?) Er det noen som har erfaringer disse fagene på tredje år i videregående og kan fortelle meg litt om dem? Vil også sette pris på om dere har noen gode valgtips, fortelle om hva dere har søkt for neste år og hvorfor - i forbindelse med yrker. Lenke til kommentar
Fiffi Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg står fast mellom valg av: - Samfunnsfaglig Engelsk og Litteratur Engelsk - Kommunikasjon og kultur 2 (Tredje år på vgs) - Næringslivsøkonomi (Jeg har har alltid hatt S-matte,- vil det være best å gå over til næringslivsøkonomi eller beholde S-matten? Man får jo et halvt poeng ekstra men bortifra det, er teorien enklere i næringslivsøkonomi eller..?) Er det noen som har erfaringer disse fagene på tredje år i videregående og kan fortelle meg litt om dem? Vil også sette pris på om dere har noen gode valgtips, fortelle om hva dere har søkt for neste år og hvorfor - i forbindelse med yrker. [/quote Hehe, jeg dytter denne litt opp i håp om at noen kan hjelpe meg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå