Bjarnemann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er 17 år, og lurer litt på å gjøre dette. Er dette noe jeg kan få gjort uten å blande inn foreldrene mine? Hvor mye koster det? Takk Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er 17 år, og lurer litt på å gjøre dette. Er dette noe jeg kan få gjort uten å blande inn foreldrene mine? Hvor mye koster det? Takk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756497 finners et par slike tråder hvis du ser under "helse" tror fint du kan få gjort dette uten å blande inn foreldrene dine.. men, noen må hente deg på sykehuset, du vil ha litt småproblemer de første dagene, så det å blande dem inn er ingen big deal, de vil ha full forståelse for dette.... tror ikke kostnaden faller så mye på deg.. må vel være staten som betaler store deler av dette tror jeg.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Har sett den tråden du linker til, og var den som satte meg på tanken. Dog tenker jeg slik at 24 sider med tekst er litt mye å lese når jeg bare trengte svar på de to spørsmålene. Men må man virkelig hentes? Trodde ikke det var verre en litt bedøvelse og snitt snitt. Ja, hadde regna med at staten betaler dette, om ikke er det ikke verre enn at jeg punger ut. Kan umulig være så dyrt. Takk for svar btw Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1083825 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1083825 etter full narkose , må du hentes, tviler stærkt på at sykehuset vil ha deg liggende å oppta sengeplass til neste dag. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Crap.. Ja jeg får vel bare hoppe i det på en eller annen måte uansett da Btw, hvordan er sex med trang forhud (slik at huden dekker hele hodet) i forhold til vanlig sex? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har hatt en sånn, måtte ikke i narkose. Var lokalbedøvelse (naturligvis!!!!^^), men var våken. Satt og ventet litt, så kjørte jeg hjem. Husker ikke om jeg burde gjort det eller ikke, men det gikk bra. Det var en rar dag Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Så du kunne mao hente deg selv? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kjørte til og fra! Kostet et par hundrelapper eller noe i egenandel. Jeg var 25 så foreldre var ikke noe spørsmål. Vet ikke hvordan det funker for deg. Tipper det går bra. Koster uansett ikke noe å prate med legen Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Da blir det tur til tafselegene snart Takk skal dere ha for gode svar og najs info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå