Two-headed boy Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Min og de andre telefonene i familien (totalt 5) har blitt oppringt gjenntatte ganger av en med skjult nummer. Sansynligvis over 50 ganger totalt, og hovedsaklig på min telefon. Oppringingene har vedvart i snart to uker nå, og finner sted på kvelds- og nattestid. Det er ingen som svarer i andre enden, eneste jeg hører er bakgrunnsstøy. Tror dere dette er god nok grunn til at politiet kan utlevere nummeret til meg? Jeg er ekstremt nyskjerrig på hvem (som jeg sansynligvis kjenner til) som finner på slike perversiteter. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Går det ikke an å blokke skjulte numre? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 det høres ut som det er er sak for politiet ,ja. jeg tror likevel ikke at du for utlever telefonnummeret. jeg er usikker på hvor nummeret blir skjult. Om det er fra telefonen i den andre enden eller i nærmeste sentral slik at det er mulig å finne ut av det . Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Flere nyere telefoner har muligheten til å blokkere skjulte numre når det gjelder innkommende anrop. Politiet kan i sin etterforskning finne ut av hvem det er, men det er sterkt tvilsomt at du vil få det utlevert hvis det ikke fører til noen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå