Gå til innhold

Hjelp til å få av noen kilo fortest mulig, pluss legge på litt muskler.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente i normal vekt, men det har blitt noen "ekstra" kilo den siste tiden. Og nå nærmer sommeren seg, og jeg skal bort på reise om to uker. Derfor trenger jeg HJELP!

Målet er av med hvertfall 5 kilo (lite sansynlig å få av det på 2 uker kanskje, men har jo hørt om noen som har klart det..), men er fornøyd med å få av bare et par kilo hvertfall.

Kostholdet er det ingenting i veien med, selv om det er noen utskeielser, så er det ikke noe av vesentlig "størrelse".

Jeg spiser 3-4 ganger i løpet av dagen, noen som har tips til "innhold"?

Jeg jogger og går i bratte oppoverbakker, minst 3-4 dager i uka.

Ønsket er også å stramme opp lår og overarmer, og gjerne mage.

Noen som har noen tips eller vil dele erfaringer med meg?

På forhånd; takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg er ei jente i normal vekt, men det har blitt noen "ekstra" kilo den siste tiden. Og nå nærmer sommeren seg, og jeg skal bort på reise om to uker. Derfor trenger jeg HJELP!

Målet er av med hvertfall 5 kilo (lite sansynlig å få av det på 2 uker kanskje, men har jo hørt om noen som har klart det..), men er fornøyd med å få av bare et par kilo hvertfall.

Kostholdet er det ingenting i veien med, selv om det er noen utskeielser, så er det ikke noe av vesentlig "størrelse".

Jeg spiser 3-4 ganger i løpet av dagen, noen som har tips til "innhold"?

Jeg jogger og går i bratte oppoverbakker, minst 3-4 dager i uka.

Ønsket er også å stramme opp lår og overarmer, og gjerne mage.

Noen som har noen tips eller vil dele erfaringer med meg?

På forhånd; takk!

Dansing..? :p

Lenke til kommentar

Tullepost kjellung.

Du vil ikke kunne få muskler og miste fett samtidig, om det er dette du sikter til. Må velge en av dem. Men med ditt formål så ville jeg satset på å miste fett. Kroppen din vil se strammere ut og musklene du har vil bli mer markerte. Hvordan du føler deg har jeg ingen anelse om.

Stikkordet her er å ligge i kcal-underskudd. Få i deg mindre næring enn det kroppen bruker, ved å gjøre det vil kroppen finne næring og energi fra det du har lagret på kroppen din, dvs muskler og fett.

Siden du vil miste så mye som mulig på kortest mulig tid, vil jeg anbefale denne artikkelen ;)

Endret av NwLife2
Lenke til kommentar
Du vil ikke kunne få muskler og miste fett samtidig, om det er dette du sikter til. Må velge en av dem. Men med ditt

Det går an ved å kombinere bulking og liposkulptur, det kan dog være implisitt, men for meg virker det påfallende og atypisk.

Det er dog det beste å gjøre det på den naturlige måten.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...