^fmj Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Matbutikker her i området er: ICA, Rema 1000 (sjekket, fant ikke), COOP Mega, COOP Prix og Bunnpris. Ser for meg at dette er noe Meny har. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Trodde Maizenna var ganske vanlig jeg... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Trodde Maizenna var ganske vanlig jeg... Maizena og polenta er to ganske forskjellige ting. Men prøv Meny eller en innvandrerbutikk hvis det er noen i nærheten. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ah, trodde han så etter maismel eller polenta. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Maizena er stivelse fra mais ofte kalt maismel. Maismel som er maismel kan man finne i innvandrerbutikker eller butikker med stort utvalg. Om jeg ikke husker alt for feil så har jeg sett det hos Meny. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Ikke for å flisespikke, men Maizena er vel et selskap som blant annet lager maisstivelse? Ingen Meny her og dårlig med innvandrerbutikker :/. Men skal sjekke ut den ene som er her. Etter det jeg leste når jeg søkte med google så kan det hete enten polentamel eller maismel, samme greia. Polenta er hvertfall en matrett laget av maismel. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg leste visst den første posten din litt dårlig, i og med at jeg ikke fikk med meg at du skrev hvilke butikker som var i nærheten. Hvis det er en stor ICA bør de ha det. Mega bør også ha det. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Fant polenta på ICA, to sorter faktisk, polentragryn fra Mølleren og et utenlandsk merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå