Saftis Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Harddisken som operativsystemet mitt lå på kræsjet, så jeg fikk en ny hd og installerte nytt OS på den. Når jeg så installerte iTunes og logget på den gamle kontoen min, sier den at jeg har 0 kjøp. Noen som vet hvordan dette kan fikses? I følge iTunes er maskinen allerede autorisert for å spille av iTunes-kjøp. Edit: Leste på itunes forum at man tilsynelatende bare får 1 nedlasting og må kjøre backup på den i ettertid.... håpløst. Da var min korte revival som musikkjøper over igjen, jeg kan vel klare meg frem til de innser at overdreven paranoia for kopiering og DRM-rælet bare er en stor teknologisk sperre. Endret 25. april 2009 av Saftis Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Edit: Leste på itunes forum at man tilsynelatende bare får 1 nedlasting og må kjøre backup på den i ettertid.... håpløst. Dette er nok resultat av loven. De måtte ha lagret hos seg en liste over all musikken du har kjøpt om de skulle gi deg rett til å laste på nytt. Dette er det mange land som har lover mot. iTunes maser jo titt og ofte om backup så du må vel ta litt skylden selv om du har sagt nei hele tiden. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Edit: Leste på itunes forum at man tilsynelatende bare får 1 nedlasting og må kjøre backup på den i ettertid.... håpløst. Dette er nok resultat av loven. De måtte ha lagret hos seg en liste over all musikken du har kjøpt om de skulle gi deg rett til å laste på nytt. Dette er det mange land som har lover mot. iTunes maser jo titt og ofte om backup så du må vel ta litt skylden selv om du har sagt nei hele tiden. De gjør jo det... "View my purchase history" er et eget valg, hvor jeg kan se hva jeg har kjøpt, når jeg kjøpte det og hvor mye det kostet. Vet ikke hva du mener med hele tiden, jeg brukte det i ca. 2 uker før disken kræsjet, kan ikke huske noe backup-mas i løpet av den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå