knottsau Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Finns det noen sider på nettet der det står hva forskjellige sanger handler om/meningen med sangen/analyse av den? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har jeg også tenkt på noen ganger. Det hender wikipedia har slik info, men den er ofte kun om de mest populære sangene til bandet, og ikke særlig grundige. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Selv er jeg flittig bruker av nettsiden SongMeanings. Der er det brukerne selv som diskuterer i kommentarfeltene. Kan anbefales. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hmm, smart den. Men mange kommentarer med "great song" etc., og også mangelfull på en del saker. Men, ja. Fant en del poeng på noen sanger. Selv kunne jeg også tenkt meg mer om motivasjonen _bak_ sangen, og ikke bare hvordan folk tolker den. Av de 6-7 sangene jeg sjekket var det kun nevnt på 2. Kanskje fordi man ikke vet, men, men. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Var litt forskjellige tolkninger av sangene der og, så man får ikke helt vite hva de egentlig handler om. Men ble litt klokere på et par sanger Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 www.songfacts.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå