Din_Laban Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg akkurat kjøpt meg en Opel Vectra B, fra 1999, stasjonsvogn. Tenkte å bytte ut baklyktene og lyktene foran. Frontlykter finner man mange steder, men å finne baklykter til Vectra B stasjonsvogn var ikke lett..! Er det noen som vet om nettbutikker eller andre steder der man får tak i styling baklykter til Vectra B stasjonsvogn? Endret 25. april 2009 av bjornh Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Med mindre du er 18 år og liker lexus-style så er det lite, men, noe pent og finne her og der.. Farge på bilen din da? Kan jo kanksje gjære seg med bare å sote de som står på Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Næææ, jeg er godt voksen, men det mye kan jo være stilig. Det kommer bare an på. Mørkeblå er Vectraen. Litt lykter, nye felger og litt pussel så blir det ikke så dumt. index.php.jpeg Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Med den fargen kan du godt sote lyktene som står på spør du meg Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Jo det kan man, og eventuelt sette på gitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå