Bluebeard Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei, jeg har ett problem med min bærbare pc som har fylt seg opp litt fort synes jeg. Det står at C-disken bare har 2-3GB plass igjen, (av 70-GB, har to partisjoner på 70 hver) men når jeg går gjennom mappene, ser hvor stor plass de tar og gjør ett veldig grovt overslag av og runder godt oppover kommer jeg maks opp i 25GB. Da bør jeg jo ha 45 GB igjen?? Har defragmentert, (auslogics ellno) og det frigjorde 1 GB... Kjører Vista på en ACER Aspire 5613ZWLMi Og NEI, reinstallering av Windows er ikke så aktuelt siden jeg har 13 GB familiebilder og andre ting jeg gjerne vil beholde, har ikke ork til å ta backup av alle i familiens forskjellige filer. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) EDIT: Unnskyld meg, det er ikke så lurt å la pcen sin stå ubevoktet når man er pålogget på diskusjon. Endret 25. april 2009 av Alompi Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Har du prøvd å slå av og på pcen? Ehm? Takk, det løste problemet! Naaaaaaaawwt... Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) EDIT: Unnskyld meg, det er ikke så lurt å la pcen sin stå ubevoktet når man er pålogget på diskusjon. Endret 25. april 2009 av Alompi Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Dobbelklikk på my computer, trykk på organize->Folder and Search Options->View. Skru på "Show Hidden Files" og fjern haken ved "Hide protected operating system files". Gå tilbake til C: og sjekk hvor mye plass ting bruker nå....burde ha endret seg litt. Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Følg denne guiden først, deretter last ned, installer og kjør ccleaner. Dette burde hjelpe en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå