anonym345765 Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Hei , jeg trenger tips til ny hårfrisyre. Lengda på håret mitt er vell som Zac Efron, og fargen er vell nesten den samme, men Zac's kan være litt lysere enkelte steder. Trenger å tips til hårprodukter. Skal også nemnes at jeg er gutt. Takker veldig for svar. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Kommer an på hvilken frisyre du liker. Skal det stå opp til alle kanter kan Sebastian Crude Clay være et godt alternativ. Skal det derimot ligge(sleik o.l.) er paste det beste. Slik er det allefall med håret mitt. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Kommer an på hvilken frisyre du liker. Skal det stå opp til alle kanter kan Sebastian Crude Clay være et godt alternativ. Skal det derimot ligge(sleik o.l.) er paste det beste. Slik er det allefall med håret mitt. Ja, den sebastian curde clay fungerer bra:P Men du kan også påøve id-hair...Renati, og en rød tube som heter eratic.. Alle fungerer bra, vet ikke het som fungerer best.. Men på meg er det den røde eratic og sebastian crude clay men sebastian er litt dyr da... Å det er ikke så mye i den... Men jeg fikk 2 for prisen av 1 var derfor jeg prøvde:P Lenke til kommentar
anonym345765 Skrevet 26. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg tenker på litt liggende hår, som Zac Efron. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Da ville jeg gått for paste og hårspray. Du må bruke hårføner og kam for å forme håret, men det vet du sikkert. Lenke til kommentar
anonym345765 Skrevet 26. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Hva hairspray vil dere anbefalle da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Noe som ikke lukter. Jeg bruker bare det jeg finner i skapet. Vanligvis noe fra Redken eller Sebastian. Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg bruker redkenmolding paste work hard + redken quick dry spray. Har samme frisyre som ønsker deg. Redken anbefalles. Hvis du vil ha litt surfeaktig hår som du kan forme hele dagene passer garnier paste utmerket. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Da ville jeg gått for paste og hårspray. Du må bruke hårføner og kam for å forme håret, men det vet du sikkert. Hårføner og kam faktisk, kan du fortelle meg hvordan det funker? Begynner å få litt lengde på håret igjen, nå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Når man kjemmer håret mens det er vått, samtidig som du bruker hårføner vil det legge seg i retningen du kjemmer det. Du holder det på plass med past og spray. Lenke til kommentar
anonym345765 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg bruker redkenmolding paste work hard + redken quick dry spray. Har samme frisyre som ønsker deg. Redken anbefalles. Hvis du vil ha litt surfeaktig hår som du kan forme hele dagene passer garnier paste utmerket. Hvor får jeg kjøpt disse produktene? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Redken selges på de fleste frisørsalonger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå