Rexnar Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei, Jeg lurte på nogen spørsmål om denne: denne 1. Er dette ett godt gevær, evt noen som har erfaringer 2. Hvilken co2-patroner bruker denne? (gramm) 3. Har noen erfaringer om denne siden, er portoen dyr? Kommer vare virkelig frem? 4. Andre erfaringer om geværet? Tussen Takk for alle svar Mvh Lenke til kommentar
Han som vet nesten alt Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 1. Personlig misliker jeg co2 våpen, for det første kjøler co2 gassen ned løpet og dette gjør at du mister presisjon, for det andre holder en 88g patron til ca 50-90 skudd og de koster ca 60,- pr. stk. 2. Den bruker co2 patroner 88g. 3. har ingen kjennskap til siden. Kjøp heller fra noske butikker. F.eks softguns.no eller xxl.no. 4. har skutt med ett. det var helt ok, men ikke mer. som sagt man mister presisjon. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ser du under pris? Der står det "Discontinued" Hva er grunnen til at du vil kjøpe denne riflen? Utseende, eller det at den er semiautomatisk? Har du jegerprøven? Kjøp deg en ruger 10/22 sier jeg da! Den er halvautomatisk, bruker det kanskje mest vanlige kaliberet som finst (.22lr), er billig i drift (finner vel ammo til 40 øre skuddet) og er ganske pålitelig. Denne kan du også bygge om til å bli veldig kul! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kunne dette vært noe? Bruker luft (3000 psi) i stedet for CO2. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Legg merke til at denne er i kaliber .22 og ikke i .17. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Stemmer det. Men er det fremdeles samme reglene for 0,177 og 0,22? Har lyst på et nytt l uftgevær og PCP-geværene frister en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå