Markelure Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 bestefaren min har leeeeenge sett på ny bil når så kom på kanskje jeg kunne prøve å finne fram til noe biler som kan passe bra for ham. han har mange kriterier så kan lage en liste btw er ny bil det er snakk om. -sitte høyt inni bilen. -MYE sikkerhetsutstyr. begynner å bli gammel så han vil ha så mye hjelpemiddler som mulig. -helst firehjulsdrift, han føler seg mye tryggere på vinteren med det. men tror jeg har fått snakket han litt bort fra det -ikke for stor -automat -lyst skinninteriør kommer ikke på så mye mer nå, men kommer sikkert flere kriterier. han vil ha litt motor og. i dag har han en bmw e46 320 og en crysler. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kravspeccen din skriker Volvo XC60 for meg. Du sa ingenting om pris, men jeg vet ikke om du får noe som er billigere om du vil ha alt på lista di. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 han har sett på xc60. pris er vel på rundt 500 000 - 6/700 000 er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Landcruiser 120, den har det meste og litt til. http://www.toyota.no/cars/new_cars/land_cruiser/index.aspx Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bortsett fra at Land Cruiser starter på 700k... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvem som sier at den behøver å være splitter ny? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Land Cruiser for meg, er mer ment for kjøring i skog, mark og ørken, ikke på landeveien. Da ville jeg heller hatt noe mindre. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Hvem som sier at den behøver å være splitter ny? bestefaren min har leeeeenge sett på ny bil når så kom på kanskje jeg kunne prøve å finne fram til noe biler som kan passe bra for ham. han har mange kriterier så kan lage en liste tongue.gif btw er ny bil det er snakk om. -sitte høyt inni bilen. -MYE sikkerhetsutstyr. begynner å bli gammel så han vil ha så mye hjelpemiddler som mulig. -helst firehjulsdrift, han føler seg mye tryggere på vinteren med det. men tror jeg har fått snakket han litt bort fra det tongue.gif -ikke for stor -automat -lyst skinninteriør kommer ikke på så mye mer nå, men kommer sikkert flere kriterier. han vil ha litt motor og. i dag har han en bmw e46 320 og en crysler. jeg sa tror ikke at landcruiser er det han er ute etter. det er mer en skog og matk bil. tviler på den har adaptiv xenon, adaptiv cruisecontroll osv. landcruiser er for stor og. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Mitsubishi Pajero? for stor og dyr. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Bestefaren din skriker jo etter Volvo XC60 eller Audi Q5! Endret 26. april 2009 av Vidalon Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 ford kuga, vw tiguan de bilene ser ikke helt bra ut for å si det sånn . bestefaren min liker ikke utsende på noen av dem. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hva med X3? Det er vel ikke for stor og fortsatt sitter man litt høyt? Angående ekstrautstyr så bestiller man det man vil ha når det er nybil det er snakk om. Det er bare pengene det går på Endret 26. april 2009 av morningstar665 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hva med en Citroen C5 med SnowMotion? En uhøytidelig test i VG sier at SnowMotion faktisk funker svært bra i bratte bakker med snø. Les om SnowMotion-systemet her: http://www.citroen.no/CWD/NO/Campaigns/Snowmotion Edit: Hvis han er typen som liker å gå med hatt, kan han jo vurdere en Opel Endret 26. april 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 -helst firehjulsdrift, han føler seg mye tryggere på vinteren med det. men tror jeg har fått snakket han litt bort fra det Hvorfor har du snakket han bort fra firehjulstrekk? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 slik at han kan se på biler uten firehjulsdrift også ikke alle biler er med det selfølgelig vil han aller helst ha 4wd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå