redsword Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei. Når jeg snakker med folk på skype,msn eller spiller et spill med voice communication, så hører jeg hele tiden en forstyrrendes lyd! det virker som om micen tar imot lyder som datamaskinen lager! alltså... STØY! Har sjekket alle innstillinger, å alt ser bra ut i teorien. Men hva annet kan jeg gjøre? takker for alle svar som er gode Mvh Cato Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hei. Når jeg snakker med folk på skype,msn eller spiller et spill med voice communication, så hører jeg hele tiden en forstyrrendes lyd! det virker som om micen tar imot lyder som datamaskinen lager! alltså... STØY! Har sjekket alle innstillinger, å alt ser bra ut i teorien. Men hva annet kan jeg gjøre? takker for alle svar som er gode Mvh Cato Feedback? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sjekk om du har noe som heter Stereo Mix i mixern\programvaren til lydkortet. mute denne og problemet er løst. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 mulig at det er feedback. Skal sjekke det, Rusher takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå