laksekongen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Broren min skal konfirmeres snart. Pappa hadde noen bilder på pcen fra gammel tid av han. Han plasserte alle bildene i rekkefølge (han satt i flere timer). Vi skulle brenne dem i likens rekkefølge, men når vi har brent dem over til en cd er de helt spredd overalt. Vi prøvde og legge de over til min pc, men da ble de spredd overalt.... Hva kan vi gjøre får og få brent disse i riktig rekkefølge, eller legge de over på min pc og få dem brent i riktig rekkefølge? Dette haster og vi setter pris på hjelp fort! Endret 28. april 2009 av fredrik Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg ville forsøkt å endre filnavnene fra 001 til xxx og sortert etter filnavn Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Det er liksom over hundre bilder \: og mesteparten er scannet inn i dag og da blir det galt viss man skal sortere etter dato .. Det må da finnes en annen løsning ? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Det er da ikke stress å merke alle bildene og kalle ett av dem for konfirmant slik at de automatisk blir nummerert fra 001 - 100 siden alle heter det samme ? (alle bildene må være merket når du skriver navnet) Filnavn blir altså Konfirmant (001).jpg Konfirmant (002).jpg ... Endret 25. april 2009 av Phinex Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) hehe vi får bare prøve det da TAKK for kjappe svar! takk, både Phinex og Frexxia ! vi gikk gjennom 179 bilder og gjor det Endret 26. april 2009 av SKRULLIS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå