annme67 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei! Når jeg kobler til min eksterne hardisk kommer det opp en feilmeldning om at den ikke finner usbenheten. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har du prøvd ei anna USB port? Det hadde vore grett om du posta feilmelding her, slik at me kan sjå nøyaktig kva den seier. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei! Når jeg kobler til min eksterne hardisk kommer det opp en feilmeldning om at den ikke finner usbenheten. Kunne du gitt oss ett screenshot av dette? Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har vert borti inoe sånt på en liten western digital.. endte med at jeg åpna dekselet rundt selve hardisken som ligger inni kobla til et kort. også løsna jeg den ifra der. og fikk kobla den da direkte ifra hardisken til pcen med hjelp av nokre usb/sata ledningar... tok backup av alt også kjøpte eg ny hardisk Lenke til kommentar
Pinkey Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har du sjekket BIOS? Der er det ofte alternativer for USB, hvor den kanskje kan være begrenset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå