Kjeksmestern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen i Trøndelag (eller annet sted for den saks skyld) som driver med slikt? Har et par småbulker i bilen som jeg gjerne vil ha retta ut. Hørt om en i Hamar som driver med slikt, men synes det blir for langt å dra Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Så at Torshov selger en pakke med en limpistol, spesiallim, og no sugegreier, som skal være til slikt. Mulig noen har noen erfaringer med en slik? Hørtes jo rimelig kjekt ut, men om det funker vet jeg ikke. Kostet 600,- tror jeg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Får litt følelsen av at slikt utstyr fort kan gjøre vondt verre jeg da. Men hvis folk som har prøvd det er fornøyd, så er det jo verdt en titt selvfølgelig Skulle gjerne hatt noen fagfolk til å gjort det da, men virker som det er veldig få som driver med dette, skulle tro det var et ganske bra marked for slikt Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du kan jo prøve disse: http://www.norteknikk-as.no Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Bor i Trondheim jeg da, blir litt langt å dra til Alta eller Hønefoss : / Hadde vært fabelaktig hvis de hadde holdt til i Midt-Norge da Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det må da finnes et karosseri verksted i Trondheim?? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Joda, men jeg vil helst bruke noen som er "anerkjent" blant bilinteresserte. Nor Teknikk har høstet veldig mye lovord rundt omkring, så de stoler jeg på. Men må vel prøve å finne noen andre i Trondheim, er jo ikke mangel på karosseriverksteder her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå