Armageddon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hehe. Han tok Liv Ullman og Soap MacTavish. Har faktisk fått rett på alt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Første jeg prøvde var Tony Blair, noe han ikke klarte. Stilte jævlig mange spørsmål også. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Han kom lett på Gerrard denne gutten. Ha, han klarte Sophia Bush på skremmende få spørsmål. Imponerende. Endret 3. februar 2010 av Winydancer Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jøss, dritkult Klarte: Till Lindemann Adam Savage Evan Stone Morten Harket Tim Westwood Deadmau5 Klarte ikke: Lara Croft ble Modesty Blaise, men etter en runde til fikk den rett. Amy Reid Richard "Mack" Machowicz Diverse typiske sosiale relasjoner Lenke til kommentar
koots Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Prøvde Willie Walsh, sjefen i British Airways, men endte opp med Richard Branson, sjefen i Virgin Atlantic. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Klarte ikke verken Michael Anthony eller Ian Hill, selv etter 40 spørsmål. Overaskende klarte han Jack "the Ripper" på bare elleve spørsmål. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jaja, men de kan visstnok ikke få unger, så de er bare til pynt. XD Akinator klarte Chuck Norris. ^^ Klart det ikke første gangen hos meg. Spørsmål 8, 9 og 10 var. 8: er han kjent for sine spark, 9: er han kjent for sitt skjegg, 10: bor han i texas. Her synes jeg det burde være mer åpenbart, men spørsmålene fortsatt og rant ut i JCVD.... Lenke til kommentar
silinox Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 tenkte på sperm (lol) han klarte å finne en karakter fra en anime serie kalt KissXsis (sykt sær) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg tenke på moren hans, og han gjetta rett. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ok, denne her kan jeg finne på å leke med i all evighet Klarte: -Charlize Theron -Eva Braum -Erwin Rommel -Deadmau5 -Vidkun Quisling -Marie Curie Klarte ikke: -Pieter Willem Botha -Ian Smith Endret 7. februar 2010 av mau5trap Lenke til kommentar
Godde Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke lest alle bidrag i denne posten, men her er mine: Riktige: Meg (Family Guy) Barack Obama Yahtzee (zero punctuation) Jake Sully (avatar) Weighted Companion Cube - Seriøst imponert over at den tok denne... Gordon Freeman (Half Life 2) Alyx Vance (Half Life 2) Hugo Stiglitz (Inglorious Basterds) Jens Stoltenberg (Fredsmekler i Afghanistan) Kong Håkon (døøh) Gud (Han som ignorerer deg når du virkelig ønsker deg noe) Ellis Boyd "Red" Redding (Hovedperson i The Shawshank Redemption) Dara O'Brian (irsk komiker) Feil: Consuela (vaskehjelp i family guy) Anakin Skywalker som liten - tror jeg svarte noe feil da Overall veldig imponert - a real daybrightener :!: Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 ikke noe særlig imponert av denne lengre siden den får mer og mer innhold når den svarer feil Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Han klarte Park Chan-wook Takashi miike Pedobear og firefox orket ikke prøve fler fordi firefox klikka Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) EDIT: Han greide James Cameron likevel "Does your character work with video games?" "Is your character fat?" "Is it Gabe Newell?" Haha, jævlig bra gjetta EDIT2: Faen, den greide til og med Rand al' Thor fra Wheel of Time-bøkene xD Den greide også Sebulba fra SW på andre forsøk EDIT3: Haha, han greide ikke Abra fra pokemon! Woo. Endret 16. februar 2010 av Beges Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 da svarte du nok noe feil Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tengte på Bjørn Dæhlie, funketikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå