Flimzes Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Da er den en sjeldenhet. ^^Hvordan er det helt klart egentlig? XD Ballene er i overkant store for at den skal kunne være en hunnkatt Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jaja, men de kan visstnok ikke få unger, så de er bare til pynt. XD Akinator klarte Chuck Norris. ^^ Lenke til kommentar
WD- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Den klarte å finne min fremtidige kone: "Your wife to come" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Klarte: Jan Thomas Alexander Rybak Jan Fredrik Karlsen Klarte ikke: Ryo Hazuki Svein Krogstad Rocco Hansen Jan Erik Larsen My cock Per Inge Torkelsen Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Greide Britney Spears, men ikke James Hetfield Endret 19. mai 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Robert de Niro ble gjettet feil, Ray Liotta var det Akinator trodde jeg tenkte på. Moro dette! Han tok Richard Hammond på 5-6 spørsmål! Endret 20. mai 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
OlafMil Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Argh! Han tok Obama med en gang! Han klarte også Chester Bennington og Mike Shinoda fra Linkin Park! Skikkelig irriterende... Må prøve å finne en måte å lure ham på Lenke til kommentar
claes Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Han tok ikke Sarah Natasha Melbye, men han tok Ghost (karakter) fra Modern Warfare 2 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Tok Avril og Al Pacino ganske greit, ikke verst. Robert Pires greide den ikke etter flere forsøk derimot Endret 30. januar 2010 av E.C. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg tenkte Han gjettet Hugh Grant Riktig Lars Sponheim Riktig Nausicaä Feil Arnold Schwarzenegger Riktig Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Han tok jammen Bart Simpson, gitt. Trengte en del spørsmål, men det gikk visst greit. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sheldon Cooper fra The big Bang theory - Success David Gold fra The War At home - Fail Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 klarte angus macgyver awsome Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Indiana Jones - Success Lara Croft - Success Napoelon - Success George W. Bush Jr - Fail (han ga meg Bush Sr.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Lenge siden det har vært aktivitet her nå. Moro med Akinator igjen, klarte Allison Stokke lett. Og flere andre en ikke skulle tro var så kjente tar han kjapt. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Han kjente ikke til Jason Statham Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 HA HA! Klarte:Tory Belleci (Mythbusters) ^^ Genialt Lenke til kommentar
weebl Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Imponerende.. eller skremmende! jeg starta enkelt med eminem selv gikk bra fort. så bruce dickinson og så alexi laihoo. gikk helt bra med de. så prøvde jeg meg på fenriz (gylve nagel) og den var mer tricky. han prøvde frost fra dimmu borgir men så gikk det fort før han kom opp med fenriz Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Han klarte ikke Rianna, dog er jeg usikker på om Bahamas (eller noen av de andre karibiske øyene regnes som amerika). Når jeg prøvde å få han til å gjette på et ting vikk jeg bare beskjed om at han var trøtt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Han klarte ikke Rianna, dog er jeg usikker på om Bahamas (eller noen av de andre karibiske øyene regnes som amerika).Når jeg prøvde å få han til å gjette på et ting vikk jeg bare beskjed om at han var trøtt. Tok henne på første forsøk her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå