Solid Snail Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Han har ikke greid Solidus Snake enda... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 oletheking: Gikk fint her. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Han klarer til og med Captain Price fra Call of Duty 4 Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jc denton (deus ex) toad (mario) max payne tommy angelo klarte han ikke Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Han har ikke greid Solidus Snake enda... Han fant Solidus hos meg! =) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Dæven han tok Petter Pilgaard fra Paradise Hotel. Klarte: Petter Pilgaard (Paradise Hotel) Klarte ikke: Freddy dos Santos (Vålerengaspiller) Kungen (WoW-player) Snåsamannen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jc denton (deus ex)toad (mario) max payne tommy angelo klarte han ikke Fail. Fant de jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Byggmester bob The Rook Nico bellik Earl Hickey Yuri Commander Keen Old Snake Fant dem alle. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) jc denton (deus ex)toad (mario) max payne tommy angelo klarte han ikke Fail. Fant de jeg. om det skulle vere noen tvil så fant han alle bortsett fra tommy angelo, i mitt tilfelle ja var litt morro dette lurer på hvilke luringer som sitter og oppdaterer denne siden. edit. og klarte fogerty, men ikke røyksopp Endret 1. mai 2009 av SCV Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 lurer på hvilke luringer som sitter og oppdaterer denne siden. Alle som opplever at han gjetter feil. Det jo ikke uten grunn at de ber deg om å fortelle hvem det var du egentlig tenkte på når han bommer. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Han klarte Akinator og Akinator's lamp :] Men han klarte ikke Taichi Kamiya :\ Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 klarte Akinator's turban Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Klarte: - Dakota Fanning - Daniel Radcliffe - Hayao Miyazki - Zooey Deschanel - Audrey Tautou - AnnaSophia Robb - Ian Mckallen Klarte ikke: - Amy Adams - Natalie Portman - Theru (Anime-figur) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Roland Deschain of Gilead (The Dark Tower) Lenke til kommentar
jlek Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dæven han tok Petter Pilgaard fra Paradise Hotel. Klarte: Petter Pilgaard (Paradise Hotel) Klarte ikke: Freddy dos Santos (Vålerengaspiller) Kungen (WoW-player) Snåsamannen Klarte både Kungen og Snåsamannen når jeg gjorde det her for over en uke siden. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Akinator greide ikke Manfred Mann nei... Heller ikke Tom Levorstad... Endret 8. mai 2009 av *meep*meep* Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 I beat Akinator! Han klarte ikke Alex Turner, vokalist i Arctic Monkeys Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 I beat Akinator! Han klarte ikke Alex Turner, vokalist i Arctic Monkeys Fant han jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå