kimman Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Prøvde meg på norske kjendiser. Ole Gunnar Solskjær - rett John Carew - rett Jens Stoltenberg - rett Gro Hammerseng - rett Marit Breivik - feil Aksel Hennie - feil Kong Harald - rett Åge Hareide -feil Kunne kommet på flere, men ble rimelig lei nå.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Klarte ikke Therese Johaug Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dæven, han tok Kirk Johnson (Goatse Guy)! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Haha, kom bildet hans opp når ånden gjettet seg fram til ham? Edit: Glem det, prøvde selv. Endret 28. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Kom opp et bilde av en maskin og to robot-hender som hold rundt et hull der, but you get the picture:P Edit: Han tok Tubgirl og! Fikk et bilde av en Cola-flaske med sprut. Endret 28. april 2009 av Molsterhead Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Han tok ikke Mixmaster Mike (dj'en til Beastie Boys). Men han gjettet på DJ Q-bert, og det er allikevel ganske nært. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tok ikke Dennis Richie. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 tok morten harket og jens stoltenberg Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Haley Joel Osment (rett) Kaptein sabeltann (rett) Broren min (rett) Eksen min (rett) Jente jeg hater (rett) Fyr jeg har data (feil) Fenriz (feil) Bestevenninna mi (rett forsåvidt) Skippy the bush kangaroo (rett) Kakemonsteret (rett) Shrek (rett) J.K Rowling (rett) C.S Lewis (feil) Ari Behn (feil) Kattunge jeg har hatt tidligere (rett forsåvidt) Eddie Vedder (rett) Kurt Cobain (rett) Courtney Love (rett) Robb Flynn (feil) Lærer fra barneskolen (rett forsåvidt) Grandtante (feil, men havnet på tante) Bestefar (rett) Meg selv (feil, ble skyggen min) Kake (feil, men ble sjokolade) Klassekamerat fra barneskolen (feil) Hest fra ridekurs (feil) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 oi satan! han tok athene ( best paladin in the world) OG heaton. detta likte jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Han tok Leroy Jenkins. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hehehe... Tenkte egentlig på kar'n fra "1 guy 1 cup", men... the_goatse_guy.bmp Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hahaha, det var faktisk litt scary detta. Internett har blitt et merkelig sted. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Han tok ikke Syd Barrett Ikke på andre forsøk heller.. Endret 29. april 2009 av WD40 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 @WD40: Det er enten du som svarer feil/rart eller han som stiller veldig uheldige spørsmål. Han tok Syd Barrett lett da jeg svarte på spørsmålene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tok den fort nå for å sjekke. Og ja. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 tenkte på petter fra paradise hotel. jaggu kom han opp.; o tenkte også på Lich king(kom også opp) Lene alexandra tho henrik ibsen Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) B-gjengen - feil, han trodde det var Eric Cartman fra South Park Kaptein Sabeltann - rett Oprah Winfrey - rett Hector Barbossa - rett Fanthomas - feil, han trodde det var Germany fra Hetalia Scar - rett Hårek - Captain Jack Aubrey fra Master and Commander Hårek igjen - rett Elvis - rett Mette Marit - rett Forresten; er det noen andre enn meg som irriterer seg grønn over barten hans? Endret 29. april 2009 av Ninjakos Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Mufasa, rett Dj zany, feil Epic fail guy, rett Bror min, rett Blendtec fyren, feil Skyggen min, rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå