Staalkontroll Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Woody Allen (riktig) Freddy Mercury (riktig) Kaka (riktig) Anthony Kiedis (riktig) Muhammad Ali (riktig) Roman Abramovich (riktig) Flea (riktig) tiff needell (feil) Ble gjettet som The Stig Endret 26. april 2009 av haddis Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Ron Paul (Riktig) Angelina Jolie (Riktig) Eminem (Riktig) Akon (Feil, jeg tenkte på Kanye West) Endret 26. april 2009 av Kapli Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Fatter ikke hvordan han klarte Varg Vikernes. Svarte bare nei paa masse spörsmaal (Er ikke tilstedeværende i Norge, saa den baserer seg ikke paa det). Maa pröve dette igjen altsaa. En skandinaver som er kriminell er det eneste jeg husker som matcher. Endret 26. april 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tenkte på Celina Middelfart, og den gjetta Carla del Porte. Tok riktig de 8 andre gangene jeg prøvde tho Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jævlig kult! Riktig: Tyler Durden (Fight Club) The Narrator (Fight Club) Neo (The Matrix) R.P. McMurphy (One Flew Over the Cuckoo's Nest) The Bride (Kill Bill) Mark Renton (Trainspotting) Vtio Corleone (The Godfather) Jules Winnfield (Pulp Fiction) Marcus Fenix (Gears of War) Iggy Pop Chewbacca (Star Wars) Relativt lette oppgaver, men det var ganske bra likevel. Klarte ikke å gjette: Stalker (Stalker) Bono Endret 26. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 At den tok Narrator fra Fight Club er ganske imponerende. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Rett: Marge Simpson Donald Duck NO, someone clicked no all the time to see what happens. :!: Ole, Dole og Doffen Anikator George W. Bush Bill Gates Feil: Britney Spears Chris Sawyer Kris Kristofferson Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er fantastisk at han faktisk tar Boxxy! Lenke til kommentar
jlek Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) James Hetfield tok den på åtte spørsmål. Siden jeg allerede var inne på metallica members prøvde jeg : Lars Ulrich (Riktig, 17 spørsmål, tror jeg svarte feil på ett eller flere.) Abrama Lincoln (Riktig, 9 spørsmål.) Kungen -> WoW (Riktig, 11spm.) Geir Haarde (Feil, gjettet Toomas Hendrik Ilves (President of Estonia) og Matti Vanhanen (Prime minister of Finland)). Endret 8. mai 2009 av jossda Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Han klarte ikke Wergeland Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Solid Snake (Riktig) Elanee (NWN2, Feil) Khelgar(NWN2, Feil) Wolverine (Riktig) Cyclops (Riktig) Saphira (Riktig) Glaedr (Feil) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Haha, dette var moro. Tenkte å se hvem han kom opp med når jeg tok en del valg som ville gi meg en bra dame, men han ble ikke lurt: Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 fikk den da han sa: "You just randomly pressed buttons to see what happend right?" Men ellers klarte han noen favoritter: Yoshi, Mario, Sephiroth, Cloud men han missa på: Sora, Luigi og bowser.. xD Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Bowser tok han overraskende lett, luigi og men slet litt med sora. Haa, han tok ikke the medic! Nei, nå greide han the medic.. men Solidus Snake greide han ikke Endret 27. april 2009 av oletheking Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Eg klarer ikkje å finne noko den ikkje klarer. Har prøvd: Einstein Gro Harlem Brundtland Donald Duck Mikke Mus Langbein Pondus Rocky (av Martin Kellerman) Richard Stallman Edit: Den klarte ikke Bjarne Stroustrup Endret 27. april 2009 av Strange_quark Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Haha Den greide Mikael Åkerfeldt Imponert! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Den klarte ikke Bjarne StroustrupKan hende det skyldes deg (om du fortalte ham hvem du egentlig mente, slik at han lærte det), men jeg fant han naa paa förste forsök. EDIT: Driver aa gaar over personer som folk i traaden sier ikke gikk for aa se om han har lært dem ^^ Endret 27. april 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Den klarte ikke Bjarne StroustrupKan hende det skyldes deg (om du fortalte ham hvem du egentlig mente, slik at han lærte det), men jeg fant han naa paa förste forsök. Eg fortalde han kven eg meinte ja. Så det kan nok hende han tok lærdom av det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Artig da, tenkte jeg skulle kjøre Brad Pitt av en eller rar grunn, så prøvde han å gjette det, men så vridde jeg meg unna å prøvde å svare ting som ikke hadde med Brad Pitt å gjøre i det hele tatt, men han klarte det etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå