Rabbid Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Tenk på en kjent figur/skikkelse og se ham klarer å gjette den. Personer jeg hittil har prövd: Bruce Willis (Gjettet riktig) Jared Leto (Gjettet riktig) Josef Fritzl (Gjettet riktig) Byggmester Bob (Gjettet riktig) Jack the Ripper (Gjettet riktig) Linus Torvalds (Gjettet riktig) Anne Boylen (Gjettet feil ) Mamma (Gjettet riktig) Bono (Gjettet riktig) Lucky Luke (Gjettet riktig) Pröver aa finne en nogenlunde kjent skikkelse han ikke klarer aa gjette Siden: http://en.akinator.com/ Gjerne skriv ned de han gjettet riktig/feil paa i denne traaden Endret 25. april 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Festlig, men det er bare å tenke på en mindre kjent person som du ikke kjenner, så vet han ikke hvem det er. Forresten ser linken din litt rar ut. Edit: Ikke nå lenger. Endret 25. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Festlig, men det er bare å tenke på en mindre kjent person som du ikke kjenner, så vet han ikke hvem det er.Da er det jo ikke en kjendis, og dessuten veldig vanskelig aa svare rett paa alle spörsmaalene. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg tenkte på Pocahontas (feil?) Men han trodde det var Mulan. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Festlig, men det er bare å tenke på en mindre kjent person som du ikke kjenner, så vet han ikke hvem det er.Da er det jo ikke en kjendis, og dessuten veldig vanskelig aa svare rett paa alle spörsmaalene. For det første står det ingenting om at du skal tenke på en kjendis. Men jeg burde formulert meg litt annerledes; "... bare å tenke på en mindre kjent kjendis" hadde vært bedre. Jeg var sikker på hva jeg skulle svare i de aller fleste tilfellene, så spørsmålene er ikke noe problem. Det fine er jo at de neste som tenker på de jeg har tenkt på har større sjanse for å ikke "vinne" mot han fordi jeg legger til de jeg har tenkt på. Tenk. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tenkte på Bruce Dickinson, funka fett det Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Det som er saa rart er at jeg kan finne flere personer som matcher de kriteriene som han faar av meg, men allikevel gjetter han riktig Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Link (The Legend of Zelda), han klarte den og vist.. :/ EDIT: Bill Gates funka det og.. Endret 25. april 2009 av Geeek Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hayden Panettiere og Sputnik klarte han ikke. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hayden Panettiere jo jeg fant henne. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Pröver aa faa den til aa gjenkjenne "Your sex slave" Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Får tydeligvis ikke lov til å spille dette jeg. Er det Opera som nekter meg, eller er det bare denne grusomme maskinen som blir verre og verre, mon tro...? Så, noen som gidder å fortelle meg hvordan dette "spillet" foregår? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Greide: Kakemonsteret Donald Duck Ugly Betty George W. Bush Will Wright Shinosuke Greide ikke: Mikke mus Brad Pit Elvis Super Mario Mr. Hiccup Streken (La linea) Endret 25. april 2009 av Hosjkornæsj Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Burde naa greie de fleste av de der, sikker paa at du ikke ga den feil svar? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Greide Dale Cooper. Imponerende. Og James Hetfield. Og Josef Fritzl. Endret 25. april 2009 av Konnis Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Ah, husker denne her.. mye moro med den før. Tok Jimi Hendrix veldig lett. "Is he rock musician?" "Black skinned?" "Died?" Jimi. Endret 25. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Tatt Jimi Hendrix, Janis Joplin og Layne Staley overraskende fort hittil. Har fortsatt tilgode å få feil. Morten Harket brukte han tid på, men jøssenamn, han klarte den. Varg Vikernes next. Og den klarte han også. RAWR HAX! Klart: Jimi Hendrix Janis Joplin Layne Staley Morten Harket Varg Vikernes Skwisgaar Skwigelf Road Runner Nathan Explosion Yoda Klarte ikke: Lene Alexandra (trodde det var Tone Damli Aaberge) Orion fra Behemoth (trodde det var Janne Wirman) Endret 26. april 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Den kjente ikke til McLintock. Men jeg la inn denne klassiske John Wayne-rollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå