Tottotto Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg vil annbefale deg å begynne med tennis Driver selv med det og synes det er utrolig gøy! Var på tennisbanen for første gang denne sessongen i dag Ettersom at dere var inne på kampsport, kan jo søke på forskjellige kampsporter på youtube og se om du finner noe interesant Du kan jo f.eks sjekke ut: Tae Kwon Do Hapkido Aikido Boxing Kuokishin Karate Shotokan Karate Ninjutsu Brazillian Jiu-Jitsu Muay Thai Kickboxing Kali Sikaran Kung Fu Krav Maga (må være 18 år, så det hjelper vell heller lite) Se noen snutter med disse kampsportene og hvis du finner noe spennende, kan du jo finne ut om det trenes den kampsporten i ditt nærmiljø. Du kan jo også lese om de på Wikipedia eller avlegge et besøk på kampforum.no -Håkon Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Om du leser 2 poster før deg, har du sett at han har bestemt seg for foto Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Joa, så det. Men det er ikke for sent å ombestemme seg. Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 tror faktisk jeg tar sjansen på noe annet enn foto noen forslag syntes ikke foto så ut som noe for meg og veldig dyrt Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg hadde en hobby en gang i tiden som het "Lær deg å bruke stor bokstav, punktum og komma". Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 takk for den men hvis ikke du har noe forslag så drit i å skriv ... Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har gitt deg et forslag; RC. Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 nei det var ikke et forslag du irriterer meg med å si jeg ikke kan skrive med stor bokstav punktum og komma men vet du hva jeg gidder ikke det.. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Er ikke RC en hobby nå plutserlig? Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 sorrey mente at du skrev jeg hadde en gang en hobby som gikk ut på å skrive med punktum komma og stor bokstav Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er riktig det, men leser du lengre bak i tråden så finner du forslaget mitt. Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 ok men noen som har noen andre forslag pleasee ? noen som vet om en mountainboard nettbuutikk ellernoe jeg digger alt av brett Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tepose har et poeng, du burde lære deg å skrive rett. Jeg gidder sjeldent å lese tråder hvor trådstarter ikke skriver skikkelig. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bort fra rettskrivinga og inn på hobbyer: Jeg driver med Diabolo. Digger det Video Video Send meg en pm hvis du lurer på noe, evt. stikk innom diabolo.ca hvis du er interessert Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 faktisk har jeg diabolo:P synes det er kjempegøy men har bare sånn billig til 80 ,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kan jeg få anbefale bordtennis? Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 må man ikke være to spillere og ha bordtennis bord noe jeg ikke har? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 kan nok være tingen for deg (se bort fra musikken i videoen)...Gøy å holde på med alene, gøy og holde på med sammen med andre, og legger du mye tid og energi i dette, er det faktisk konkurranseidrett godkjent av Norges Idrettsforbund(!). Mestringsfølelsen når du får til noe med flyet for første gang er helt enorm, og kicket kommer tilbake med jevne mellomrom uansett hvor dreven du blir. En grei nybegynnerpakke med absolutt alt du trenger får du for mellom 1500 og 2000kr (kan gjøres billigere, men da er det tvilsomt at noe av utstyret kan gjenbrukes i senere modeller). Hvis du er nervøs for å komme hjem med flyet som byggesett i en pose etter første prøvetur, er det modellflyklubber over hele landet som mer enn gjerne hjelper deg i gang, i tillegg til at du kan øve deg på simulator på pc. Klarer du deg bra på sim'en er det heller ikke noe problem i virkeligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 må man ikke være to spillere og ha bordtennis bord noe jeg ikke har? Er det ingen bordtennisklubber i nærheten? Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 må man ikke være to spillere og ha bordtennis bord noe jeg ikke har? Er det ingen bordtennisklubber i nærheten? Nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå