Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 jeg klarer liksom aldri å finne den rette hobbyen ( kansje tegning men jeg føler ikke det kan være en hobby for meg bare en kjip ting å gjøre når jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kommer du til å gi opp skating eller? Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 muligheten er stor men kansje ikke er ikke sikker Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vennesla har jo et greit Eventmiljø. Fjellklatring,rappelering,mountainbike,rafting,gokart,etc Det er bare og melde seg på div.turer og se om det er noe man liker,man kan også få seg en sommerjobb hvis man viser interesse. Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 jeg har vært på event men det er bare sånn skole ogsånn det er ikke noe du driver med på en måte en gang i halvåret f.eks Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 er det ingen som har noen forslag som funker jeg tar imot alt med glede Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 er ikke noe trial klubb der du bor? prøvde trial selv i et halvt år og fant ut at dette er for de spesielt interesserte, eller hva med dykking om du bor nært havet? Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 jeg bor en halv time fra kr.sand så ikke akkurat med havet men trial klubb har vi nok ikke motocross kunne kansje vært noe men er ikke det fryktelig dyrt? Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 jeg har tenkt på det men kan du gi litt nærmere forklaring på hva det går ut på ? er det bare løpe rundt og ta bilder liksom ? Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Eller hva med RC? Liker du mekking og reparering, er dette hobbyen for deg. Penger burde du ha en del av, da dette koster! Finn din nermeste RC-forhandler og sett i gang! Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 jeg liker reparering og skru å mekke på ting har itt spare penger altså en del men hva går det ut på litt mer forklaring på hva ting koster osv hva man gjør tror jeg nærmer meg snart hehe Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) jeg har ikke kommet fram til noe enda men det kan fort bli noe av interesse selv om allt er hehe Endret 26. april 2009 av Zhensic Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 noen som har noen ideer jeg føler at kansje foto er noe for meg men vet ikke hva det innebærer noen som kan forklare? btw 13 år Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 jeg bare lurte på en ting er gaming på pc og lan en hobby som f.eks å sitte på vikingskipet i påska eller lane på cs eller wc3 er det en hobby ? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 å spille er jo en hobby, noen liker sosiale hobbyer andre ikke Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 ja , det er sant men klarer ikke finne en hobby alle i klassen og mesteparten av vennene mine spiller fotball og får lov å spill call of duty og cs og å lane på det men jeg får ikke lov så jeg vil på en måte prøve å finne en hobby som ikke trenger flere personer men allikevel ikke blir kjedelig fordi jeg er alene vist dere skjønner men jeg har ingen problemer med å begynne i noe å få nye venner :=) Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 kansje litt vanskelig sagt jeg trenger en hobby som ikke nødvendigvis trenger andre folk noen forslag ? Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 da fant jeg ut at jeg ville drive med foto Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Veldig godt valg! jeg driver med det og storkoser meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå