TormodK Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvilken CS-stats liker dere/har dere best erfaring med? Prøvde et script fra server.counter-strike.net, men fikk det ikke til å virke. Casen er at jeg hoster web på en annen maskin en den jeg hoster spill med.. Hørt om psychostats, men tror ikke de støtter dette!? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvorfor får jeg avsmak hver gang jeg ser bokstavene CS? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 psychostats er fint.. hlstats er stort og fint. statsme er det aller enkleste, veldig veldig basic stats+litt server latency men alikevel ganske gøy.. 8) 8) Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Du bør prøve HLStats. http://www.hlstats.org/ Mosess: Avateren din er litt for stor, du bør gjøre noe med det før en moderator fratar det muligheten til å ha en. Den er også animert, noe som heller ikke er lov (tror jeg). Edit: Aleks_r - Det er vel ikke nødvendig å svare sånn? Han spurte om et enkelt spørsmål, var det vanskelig for deg å svare normalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Pychostats et bra. Det eneste du trenger for å få det til å virke er en webserver og Perl innstallert. Perl er som regel installert som standard på linux, men i win må du hente ned selv. Det kan du f.eks gjøre her: http://www.activestate.com/Products/Downlo...x?id=ActivePerl Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvorfor får jeg avsmak hver gang jeg ser bokstavene CS? Fordi du er dårlig i spillet?? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvorfor får jeg avsmak hver gang jeg ser bokstavene CS? Fordi du er dårlig i spillet?? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 hva skal du med stats i cs :smile: Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Ha det på hjemmesiden kanskje? :wink: Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 amx mod. beste stat moden jeg vet om. Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvorfor får jeg avsmak hver gang jeg ser bokstavene CS? Hvorfor går du da inn på denne type tråder? For å spy ut din eder og galle om å mye du hater CS? Et ord som faller ned i hodet på meg: det starter på p og slutter på atetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå