eugenie Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Skal legge det inn på laptopen og vil jo ha siste/nyeste versjon... Men er det gratis eller får man bare gratis prøvetid og deretter må betale? Vil hvite hva jeg legger inn, sånn at jeg ikke får meg en overraskelse etter x antall dager når programmet slutter å virke :-) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Winrar er ikke grats. Du vil få en prøvetid på 30 eller 40 dager. Husker ikke helt. Edit: Programmet kan fortsatt brukes etter at prøvetiden er gått ut, men du vil hver gang du starter programmet få beskjed om at prøvetiden er gått ut. Endret 25. april 2009 av Centuss Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er gratis men du får bare support gratis i 40 dager. Jeg har brukt det gratis i mange år uten noe problem. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er gratis men du får bare support gratis i 40 dager. Jeg har brukt det gratis i mange år uten noe problem. Støtter denne. Jeg har også brukt det i maaange år, sikkert 5 år eller noe lignende. Lenke til kommentar
eugenie Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 ok, da funker de nyere versjonene på samme måte som den gamle jeg har på den stasjonære maskinen. Ville nå bare høre, siden jeg ikke vet hvordan nyere versjoner oppfører seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå