Gå til innhold

Vurderer å selge pc'n. Hvor mye kan jeg få får den?


Anbefalte innlegg

Pcn er kjøpt fra komplett.no for noen månder siden. Pcn er i topp stand.

Spesifikasjoner:

 

Kabinett: Antec Nine Hundred

Strømforsyning: Corsair Powersupply 750W Black

Hovedkort: Asus P5N-D, nForce-750i SLI, Socket-775

Skjermkort: XFX GeForce GTX 260 576M 896MB GDDR3

Prosessor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

Ram: Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5

Harddisk: Samsung SpinPoint F1 500GB SATA2

Skjerm: Benq 24"

Så følger det med Creative I-Trigue 3220 høytalere.

 

Grunn overgang til Mac

 

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7-8000,- virker som en god pris.

 

Men prøv deg frem, etter min erfaring finnes det mange "idioter" i verden som ville gitt ganske mye for den PCen der.

 

Så dog det ble solgt en lignende PC i begynnelsen av Mars for 10.500,-. Dette er du heldig vis du får, men alt er mulig.

 

God markedsføring hjelper også. Beskriv hvor god PCen er etc.

Lenke til kommentar

Har i utgangspunket kjøpt pcn for spill, men ettersom jeg kjøpte ps3 har jeg ikke hatt behov for denne. Og forresten vil jeg heller ha en fancy/elegant pc istedenfor.

 

Trenger ikke en slik pc når jeg bare chatter og gjør lekser. Og forresten så er det så mye virus i windows, at det ikke er til å tro. Det popper opp noe hele tiden.

 

Men tusen takk for svarene jeg fikk!

Lenke til kommentar
Har i utgangspunket kjøpt pcn for spill, men ettersom jeg kjøpte ps3 har jeg ikke hatt behov for denne. Og forresten vil jeg heller ha en fancy/elegant pc istedenfor.

 

Trenger ikke en slik pc når jeg bare chatter og gjør lekser. Og forresten så er det så mye virus i windows, at det ikke er til å tro. Det popper opp noe hele tiden.

 

Men tusen takk for svarene jeg fikk!

 

Synd du har problemer med virus, men hadde du ventet litt så hadde du sikkert fått nytte av Windows 7. Virus finnes også til mac, problemet er som regel brukeren og ikke oset.

Ifølge annerkjente hackere er Mac os ikke noe spesielt trygt heller...

Lenke til kommentar

kan ikke være mer verdt enn 5-5500,-

Har et lignende oppsett selv, men med DDR3, betalte ca 8000 for over et år siden. Har oppdatert litt siden den gang, men maskina kjører det meste av spill på max, så jeg er fornøyd.

 

Å gå over til mac pga virus i windows mener jeg er meningsløst, det er virus til mac også.

Det er bruken din som har ført til virus og du er akkurat like utsatt for det uansett hvor "fancy" maskina di ser ut.

 

Men, lykke til i eplenes verden.

 

edit: sjekka nermere priser på nettet.

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar

Vanlig regel er ikke 50% av nypris. Mange sier 35% av nypris.

 

Dessuten så er jeg uenig i 7-8000. For såpass får du en mye bedre pc. Jeg ville sagt max 5000... :)

 

Har god erfaring og vil påstå jeg er veldig oppdatert på priser, bygger 1-2 pcer for venner i mnd ca.

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...