Gjest medlem-48098 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg har egentlig aldri likt visualisering i noen musikk programmer, fordi det er ikke bra nok og bruker bare en haug av ressurser av maskinen for unødvendig effekter. Flest har ikke engang noe felles med musikken man hører på! Uansett så har jeg lagt merke til at på Shareaza programmet (P2P fildeling) så har noen nemlig laget noe knall bra som viser både occiliscope og spectral analysis av musikken og så med høy oppdatering rate slik at man faktisk "ser musikken" man hører på -noe som er rått og kult på noen sanger. Programmet er open source, så man kan skaffe seg koden men problemet er jo at det tar tid å konvertere visualiseringen om til noe WMP kan lese og slik kunnskap har jeg ikke. Visualiseringen kalles da "Mike`s Simple Scopes" men det nytter ikke å lete etter det på Google -finner bare alt annet. Tenkte bare å spørre om noen har funnet noe like bra (og gratis) som eventuelt funker på WMP? Mike`s Simple Scopes ser slik ut (ser mye bedre ut når det rører på seg og fader ut bakover i bakgrunnen): Endret 25. april 2009 av medlem-48098 Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tviler på at dette hører hjemme i Bedrift - IKT forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå