joergen_lhmr Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg skal kjøpe meg runde flatkabler (morsomt uttrykk forresten), og ser at f.eks. Mamoz har flere forskjellige typer. Men tilsynelatende like kabler prises veldig forskjellig. AC Ryan koster kr 123, mens Akasa kr 75. Specs ser ut til å være det samme. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg ble en gang "hengt ut" på #hardware.no @ EFnet for og ha sagt "runde flatkabler" da en av op'ne der mente at dette uttrykket aldri har fantes. Merkelig? ps. jeg tok det ikke så hardt Jeg har ikke så stor kjennskap til disse kablene (har Akasa selv, og disse fungerer glimrende). Men det er jo kjent av mange plasser betaler man for merke. Men jeg skal ikke snakke mer om noe jeg ikke har så veldig stor peiling på :oops: Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Kjøp heller på www.microplex.no, billig og bra kabler der. Har selv runde IDE kabler derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå