Robocoop Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Behold, mortals................ Dette kan bli stygt. For det er alltid når man venter det minst at det blir verst. Jeg er glad for at jeg har en uke med influensa i Bolivia bak meg (2005). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg ler av folk i Norge som hamstrer munnbind. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg ler av folk i Norge som hamstrer munnbind. Monkey see, monkey do. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Forestill dere at dere hører slik amerikansk-type pålagt latter i stedet for trommer Endret 30. april 2009 av Ebeneser Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har hørt at 13000 mennesker dør årlig av sesong influensa, noen som har en kilde på det? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har hørt at 13000 mennesker dør årlig av sesong influensa, noen som har en kilde på det? Sikkert rett, men de er gamle og syke. Ikke unge og friske som meg.......... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Svineinfluensa er en spøk. Pandemi du liksom. Hvor mange har dødd nå? 30? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bekreftet at det er 16 tror jeg, men de mistenker opptil 200 døde. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Syns det er flott at en ting som dette blir tatt alvorlig, noe annet ville vært veldig rart egentlig. Syns det har vært mye god informasjon rundt omkring. Men i anstendighetens navn så er det mer sannsynlig at dette gir seg av seg selv enn at det blir noen ny spanskesyke. Tatt i betraktning hvor mange folk som dør av forskjellige andre sykdommer så er dette foreløpig en dråpe i havet og knapt nok det. Det er også verdt å merke seg at dødeligheten på spanskesyken bare var rundt 3-5%, 1% i Norge. Hvis denne svineinfluensaen utvikler seg og tar livet av flere enn en vanlig influensa, da skal jeg begynne å ta mine forholdsregler. Om munnbind har noen effekt overhodet er omstridt. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 svineinfluensasimulator haha genialt spill jo ! Valgte parasitt fra start. utbruddet startet i indonesia. On Topic : Synes jeg nettopp leste at Influensa A ( Svineinfluensa ) var mye svakere eller like sterk som vanlig influensa. tror ikke det er så ille jeg alså Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Om munnbind har noen effekt overhodet er omstridt. Det er ikke omstridt, men det er mange som bruker det feil noe som dermed øker faren for smitte. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Her er noen gode videoer fra Thunderf00t, en kjent youtuber. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Om munnbind har noen effekt overhodet er omstridt. Det er ikke omstridt, men det er mange som bruker det feil noe som dermed øker faren for smitte. Klønete formulert av meg, sånn går det når man skriver i halvsøvne. Mente det som du skrev! ^^ Munnbindet må også være helt tørt hvis det skal han noen effekt. Endret 2. mai 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå