Gå til innhold

Hjelp meg finne disse skoa Chad Muska bruker!

Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste. Lurer på hvilket merke og navn på skoa Chad Muska bruker i denne videoen. De hvite skoa med rød gummi tupp han bruker i hallen midt i filmen.

Filmen er fra 411VM. Den som blir brukt i Tony Hawk pro skater 3 som promo film for Chad Muska.

Takk for all hjelp

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Aaah, minner. :')

Men som kristus? sier tror jeg nok at skoene ikke lenger er å få tak i ettersom skoproduksjonen ruller alltid videre, samtidig som både videoen og nok selve klippene er relativt gamle. Les: spillet (og videoen) er fra 2001. :p

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er dette sko fra eS - Da muska kjørte for dem og ikke Supra slik som han jo gjør i dag.

Jeg har googlet litt og sånn, men uten det helt store resultatet.

Det nermeste jeg kommer er en modell som heter "eS K3" De ble produsert i 2000 for Koston. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor Muska skulle kjørt med Koston sin pro model heller.

2000newshoeslarge.jpg

En kompis av meg hadde disse husker jeg, men da i kvit og blå. De kom i flere fargekombinasjoner.

Jeg er såfall 80% sikker på at det er eS sko.

Edit:

Og som andre sier her så er nok ikke skoene i produksjon lenger. Men hvem vet, noen kan ha et eksemplar på ebay eller noe som er av din størrelse og pent brukt. De skoene nermer seg nok punktet hvor de er verdt mer enn ny pga sjeldenhet.

Men har du sjekket ut Muska sin pro model fra Supra? Han har en superkul Skytop i rød skinn.

Supra-Muska-Skytop-Red.JPG

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...