java_man Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Hei! Er det noen som har erfaringer med disse skjermene. Begge to selges av PSData for rundt 2500,- Synes det virker litt vel rimelig. Er det verd å satse på noen av disse? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Har en Samtron 96P, overraskende bra bildekvalitet. Til den prisen kan du "umulig" bli skuffet. Anbefales. Og nei, jeg får ikke prosenter :smile: Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Jeg har en Samtron 96P. Den er helt fin, men den er selvfølgelig ikke like god som skjermer til 4000-5000 kroner. Bruker en oppløsning på 1280/1024 85Hz, flimmerfri. Verd pengene. Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Har Samtron skjermen, kan anbefale den, men min har et lite problem, den piper med en høyfrekvent lyd når den står i standby; dvs når PC-en er avslått. Det er bare å slå av skjermen så ordner det seg, men det er like fullt irriterende. Har tenkt på å få byttet skjermen, men har ikke hatt tid. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 har selv en Samatron 96P, meget god skjerm for en billig penge. bruker 1280x1024 i 85hz, meget bra bilde. skjermen er også veldig lysterk. menyene på skjermen er enkle og bruker vennlige samt dei er lette og forstå. min og lider med den pipelyden i standby, men den gir seg etter et minutt eller to her, så det er ikke forsåvidt ingen problem med akkurat det. den skal få et pluss i og med at der er tre års garanti, med ny bytteskjerm før du sender din egen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå