Verbal Hologram Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei har aldri handlet fra elkjop online. Jeg vil kjøpe denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Kan jeg da putte filer fra pcen som dvd rip,eller dvd plater som er over 4,5 gb ? Kan man bestille postoppkrav fra elkjop ? Eller giro ? Slik at man får en faktura så betaler man den. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Om du ikke kan gjøre det kan du formatere den til NTFS, tar 10 sekunder. Når du bestiller finner du betalingsalternativene og velger det som passer deg best. Evt leser informasjonen om dette hos Elkjøp. Det vanligste er vel Visa evt oppkrav, men da blir det jo dyrere. Du kan også hente i din lokale butikk. Er ikke skummelt eller en heksekunst å bestille fra Elkjøp. Endret 26. april 2009 av Pastafarian Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Tinget er at. Har ikke bankkort selv. Mutteren er redd for å bestille fra nett. Men siden det bare er helgetilbud. Om jeg da nå bestiller den nå å får den i posoppkrav må jeg da betale 795 kr eller hva den kommer til å kåste etter helgen ? Siden jeg antar at varen ikke kommer før helgen er over. Men om jeg velger posoppkrav hvor mye mere må jeg betale ? Må jeg betale noe moms eller noe slikt ? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvis du velger postoppkrav koster det mer, da Posten styrer betalingen Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Hvor mye mer må jeg betale ? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Er vel en 60 kroner ekstra + vanlig frakt. Hvor mye du må betale ser du under bestillingsprosessen og før du faktisk legger inn bestillingen. Denne summen vil ikke endre seg i ettertid. Kan vel regne med en pris opp mot 1000 inkludert frakt og oppkrav Endret 26. april 2009 av Pastafarian Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 ok men siden jeg bor så nerme. Er det en slik funksjon slik at jeg kan bestille fra nett. Men hente fra butikken ? Hvordan fungerer dette ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bruk funksjonen Collect@Store så kan du handle på elkjøp.no, og deretter hente varen i din nærmeste elkjøp butikk etter 2timer omtrent. Uten ekstra kostnad! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Men dette går ikke på internettilbud slik det der, SvennAndre. På andre ting er det veldig fint. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Åjess, det stemmer. Men tror ikke vi på vår butikk krangler no særlig om man spør om å få samme pris i butikk, det bruker å gå greit. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Men da jeg skulle kjøpe hardisken var det ikke noe alternativ om postoppkrav. Men om å hente varen i butikken som dere sa ikke går. Så derfor valgte jeg Betalingsmetode Kort på nett Men hvordan er det ? Slik at vi får med en faktura elr noe slikt ? Svar fort har elkjøp siden oppe. Vil ikke at den skal utløpe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kort på nett = visakort eller kredittkort. Ikke noe annet dessverre. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 hvordan fungerer dette ? Hvilken koder fra kortet må jeg gi ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Visakortnr til din mor. Du kan fortelle henne at det er en helt trygg løsning som Elkjøp selv står for, og dere kan gå til Elkjøp i etterkan om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå