StorPeder Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg må bare si omg, dette er en idiotisk tråd. Selv har jeg et Nvidiachipset, ati skjermkort og AMD. Og hva er på serveren min? Jo; Pentium og Gf3. Å være fanboy for et merke er dumt, du velger det som passer deg best når du kjøper ting Har AMD+ATi nå. Funker fett det. Neste gang blir det kanskje Intel og Matrox? Eller Intel og NVidia? Eller AMD og NVidia? Eller "samma-skjitten-hva-søren-for-dritt-du-har-i-maksina-di"??? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Min er ingen av delen, men AMD og Ati. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Intel + Nvidia What were You thinking? AMD + ATI Konge! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Intel + Nvidia What were You thinking? AMD + ATI Konge! Jeg også kan lage mange smiley's d kan jeg love dere, ¨å får vi stengt denne tråden oxo Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Intel + Nvidia What were You thinking? AMD + ATI Konge! Jeg også kan lage mange smiley's d kan jeg love dere, ¨å får vi stengt denne tråden oxo Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå