_Furien_ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 AMD + ATI !!! Er de noen andre muligheter ??? Ja! Heldigvis! :p Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hva med å skrive begrunnelse for hvorfor dere synes deres alternativ er best? Unnskyld uttrykket, men ser ganske hjernedødt ut når 3/4 av tråden er preget av innlegg med én setning :wink: Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 AMD + ATI er jo bare best da! Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg må bare si omg, dette er en idiotisk tråd. Selv har jeg et Nvidiachipset, ati skjermkort og AMD. Og hva er på serveren min? Jo; Pentium og Gf3. Å være fanboy for et merke er dumt, du velger det som passer deg best når du kjøper ting. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har nå AMD og nVIDIA. Det jeg gjerne bytter ut er nVIDIA av disse to. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Intel og nvidia (har amd og ati) Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Kjører nå AMD og nVidia og det duger bra foreløpig. Har vært på nippet til å bestille meg et ATI kort en del ganger nå, men venter litt for å se hvordan NV35 blir før jeg kjøper noe nytt. Edit: Jeg tok nettopp livet av GF4 kortet mitt.. så det blir nok ATI til uka. Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Eller kanskje et HK med nvidia-chipsett, AMD-cpu og ATI skjermkort hadde vært tingen? Det slår iallefall ann på benchmarks... Den kombinasjonen ligger for øyeblikket høyest i poengsum 3dmark2001se: 23491 poeng Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 AMD , ATI og nvidia Chipsett AMD på grunn av pris/ytelse ATI på grunn av at de har de beste skjermkort for tiden nvidia chipsett på grunn av at AMD yter bedre med denne Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Intel og nVidia Grunn: Intel er kjølig, krever ikke så heftig kjøling som AMD nVidia: Geniale drivere, spes 43.45 Synes ATI har så mye rot innen drivere. Derfor.. Har AMD og nVidia nu.. Aldri mer AMD på meg nei Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Har AMD og nVidia nu.. Aldri mer AMD på meg nei Ikke så rart, da jeg så du har en duron cpu... Disse suger big time, skaff deg en AMD XP cpu, så får du nok ny mening om AMD... (du er tilgitt siden du har duron ) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 ville heller ha valgt amd+nvidia+ati jeg da Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 AMD + ATI @ Nforce2 det knuser det meste Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 - Sitter på Intel + Nvidia (hjemme-pc ordning :x ) - Hadde jeg kjøpt nytt i dette øyeblikk hadde det blitt AMD (nForce2) + ATI (AMD har gode priser for tiden, ATI ruler jo skjermkortmarkedet) - Hadde jeg kjøpt om en måneds tid hadde det blitt Intel + ATI (800 FSB er goe greier) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Eller kanskje et HK med nvidia-chipsett, AMD-cpu og ATI skjermkort hadde vært tingen? Det slår iallefall ann på benchmarks... Den kombinasjonen ligger for øyeblikket høyest i poengsum 3dmark2001se: 23491 poeng Den heldige jæ***** som sitter på den maskinen 8) Nå: AMD+ATI AMD pga. best pris/ytelse ATI pga desidert best grafikkort nå for tiden (kanskje nv35 blir bra ) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Når jeg skal kjøpe ny pc til høsten har jeg tenkt meg en Athlon 64 [så lenge benchmarkene gjør meg glad], bruke min nåværende 9700 Pro og, så lenge det yter som sin forgjenger, et nForce kort 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå