Gå til innhold

Stasjonär altmulig pc 8~10 tusen. "Ferdibygd"

Anbefalte innlegg

Hej hardware, beklager for å fylle opp det flotte forumet deres med enda en "hjelp hvem pc bör jeg kjöpe!!??! :(" Tråd, men Men jeg skal kjöpe ny pc og trenger dermed litt råd siden et er en ganske stor investering.

Jeg vil gjerne 'lage' pcen igjennom et sånt oppleg som komlpett.no og netshop har, hvor du kan velge delene, men de bygger den for deg, å du får garanti/service på hele pc'en. I så fall, hvilken side bör jeg kjöpe ifra?

Pcen kommer til å bli brukt til ganske mye forskjellig, mesteparten av de tyngre oppgavene blir nok spill, men har ofte oppe mye forskjellig på en gang, så hadde värt fint om den takler dette bra. (For å si det sånn så er det viktigere at jeg kan gjöre andre ting på pcen mens jeg spiller uten at det lagger, enn at jeg kan kjöre alt på höyeste grafikk instillinger, dog om begge kravene blir oppfylt så skader jo ikke det.)

Tenkte jeg skulle kjöpe meg 2x http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=382782, så skal ikke ha med skjerm. Er usikker på operativsystem, blir vel Vista home premium 64bit eller noe i den dur? Hvordan blir det å oppgradere dette til windows 7 når det kommer? (Lovlig :ph34r: ) Så skjermkortet må i HVERTFALL ha 2 dvi porter, ser helst at det har 2 dvi porter og en separat HDMI port så jeg lett kan koble den til tven med HDMI. Ellers så har jeg ikke så mye peiling på hva av prosessorer og ram jeg bör ha, men ser helst at den har 1TB HD. Er nettverkskort alltid integrert i hovedkortet nå tildags? Kommer mest sansyneligvis til å få meg en relativt kjap router en uviss gang i framtiden for så å bruke nettverket til å overföre litt hit og dit, så vil ikke at Pcen sitt nettverksmuligheter skal väre flaskehalsen på min flotte fremtidige operasjon. Internet trådlöst nettverkskort hadde heller ikke värt dumt, men det får jeg jo via usb for 200-300 kr uanset.

Takker på forhånd for all eventuel hjelp jeg forhåpentligvis kommer til å få.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Miljøgebyr 42.50 pr stk kommer i tillegg.

Varenr.: 335658

Strømkabel PC m/Jord 2m

Nero 8 OEM Vista kompatibel

CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD,

Støtsikker PC-eske STOR

Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm,

Antec Nine Hundred sort miditower,

Corsair Powersupply 650W TXEU Black BULK

USB2 multikortleser 3.5" sort for

MSI P45 NEO-F, P45, Socket-775, DDR2,

Intel Core™ 2 Quad Q8200 2,33GHz,

NorthQ 3580 Water Cooling Kit

Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4GB CL5

XFX GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA

Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2

Samsung DVD-brenner SH-S222L/BEBN

Logitech G11 gaming tastatur

MS ROYALTY Vista Home Premium

MS COA Label Windows

MS Win Vista Home Premium Norsk

MS MANUALS Win Vista Home Premium

Garanti 3 år - Sende inn

Support Komplett.no - Komplett sin

Lagerstatus: 1 stk. på lager

Tenkte å gå for denne, men 2 spørsmål.

1) Hvorfor kan jeg ikke velge 64bit vista med denne på komplett?

2) Noen komponenter jeg bør bytte ut? Prosssor eller ram eller noesånt?

Er denne pcen https://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10278 med noen små forandringer (endret på tilehøret + Dvd brenner.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...