Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi A6 med 4,0TDI?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvist du ser nøye etter så er 4 tallet for langt fra resten, så dette er nok "fikset" på ;)

 

Det tror jeg også, siden jeg mener at jeg først så den med 2.0TDI, men da uten Quattro. Men hvorfor står den registrert som en A6, S6...?

 

Bare å spørre om du kan få ta en titt under panseret. :p

Lenke til kommentar

Altså, det er "kun" 275HK i den bilen om han har vært heldig og fått tak i en 4.0TDI fra en A8 fra 2003-2006 ish, før 4.2TDI kom og hadde 326 HK. Uansett er dette en svæææært dyr operasjon, og sikkert en dyr moro, så jeg holder en god knapp på tukling med tall. Og som det blir sagt over: 4-tallet står altfor langt ifra "." . Eventuelt kan du vel bare gi oss resten av reg-nummeret, så kan man fort finne ut hvilken motor det er? Eller du finner vel kanskje bare eieren og typebetegnelse som da blir A6/S6. Forøvrig står det A3/S3 i den 2004-modellen 1.6FSI jeg kjører og ;) Går som ei kule den, men noen S3? Overhodet ikke ;)

Lenke til kommentar

Fordi tallene passer best overens med en Bærumsregistrert bil kan jeg tenke meg.

Jeg gjorde det samme med prefiksen BR og jeg fikk opp en 3.0TDI A6 jeg også.

 

Kan du ikke bare spørre naboen hvorfor det står 4.0 da?

 

 

En ting til som var rart: når jeg sjekket nummerskiltet sto det at bilen ikke var importert. Det sto også at det var en 2005 modell. Hvis man har en 2005 modell vil nummerskiltet med prefiksen BR bli mellom 10000 og 25000 (ca). Hvordan kan bilen ha et såpass høyt nummerskilt uten å være importert når det er en 2005 modell?

Det er noe fanteri med hele doningen.

 

En edit til! Det er noe lureri med hele firmaet som har solgt bilen! Skiltrammen viste "refrance.no". Jeg sjekket ut dette og fant en annen A6 som de har til salgs. Dette er en 2.7TDI, men det står 4.0TDI Q bakpå denne også.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16203059

Endret av hansjqrg1
Lenke til kommentar

Haha, sannelig. Men, det var Bærums-skilter jeg satsa på også, hvor jeg fikk beskjed om at den var registrert som 3-liter diesel med firehjulstrekk.

 

Og den bilen i hansjqrg1's link er riktig nok registrert (14-11-2005) som 2,7TDI, også med quattro. Muffens-greier. Denne står oppført som ikke importert, og det kan nok stemme med nummerskiltet.

Lenke til kommentar
Skjønner forøvrig ikke hvorfor folk nødvendigvis sitter på ekstreme mengder penger fordi de har en A6 3.0TDI. Spør du meg er ikke det en veldig dyr bil.

 

Det er konebilen...

Oj, sick!

 

Edit: Hvorfor ble innlegget mitt slettet? Slike tråder som dette burde bli beregnet som spam. Tar 10 sek å sjekke wikipedia, og der ville du sett at audi ikke lager A6 med 4,0.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Slike tråder som dette burde bli beregnet som spam. Tar 10 sek å sjekke wikipedia, og der ville du sett at audi ikke lager A6 med 4,0.

Da hadde ikke jeg hatt underholdning med å lese hva som etterhvert ble funnet ut i tråden heller. Så lag gjerne flere slike "detektiv" tråder!

 

Har man ikke noe bedre å si enn å klage på tråden, er det like greit å la være :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...