L4r5 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg er dum! Fordi du glemte å logge ut? Eller fordi du ikke trykte win+L før du gikk på do? Eller mener du andre grunner. Spesifiser gjerne. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kan du utdype dette noe mere slik at det blir noen mening? I motsatt fall stenges tråden.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Jeg er dum! Fordi du glemte å logge ut? Eller fordi du ikke trykte win+L før du gikk på do? Eller mener du andre grunner. Spesifiser gjerne. Win+L? Jeg har ingen win tast... Kan du utdype dette noe mere slik at det blir noen mening? I motsatt fall stenges tråden.. Hei jeg er gakk gakk Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har jeg alltid visst. Det var kun et spørsmål om tid før det skulle tippe totalt over. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Mamma er heit <3 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kan du utdype dette noe mere slik at det blir noen mening? I motsatt fall stenges tråden.. Tydeligvis ikke. Tråden stenges. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg