spboy Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg lurte på om dette spillet er bra, og hvor mange på forumet som har det !???? Det har fått god score somme steder, oppimot 92 % er dette et spill å anbefale ? Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei, spillet er gammelt, ,men bra. Jeg har det, og jeg er av den skvettne typen, så synes det var veldig skummelt. du veit nesten ikke om du tør å gå videre...... Lenke til kommentar
TheVampire Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei ! Hvis du liker spill som Resident Evil og Alone in the Dark , kommer du til å elske Silent Hill 2. Det er et genialt skrekk spill med masse små og store "quiz" eller gåter som du må løse underveis.. Musikken og lydefektene er helt ûber med på å lage dette et av de beste "grøsser" spillene jeg har spilt. Historien bak spillet er også helt fengende. Jeg kan på det beste anbefalle dette spillet Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har det... Det er bra men kan gå løs på nervene fra tid til annen... Scary stuff Du kan jo sjekke ut dette og dette bildet Koselig atte! Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Silent Hill spela handlar om tre ting. Stemning, frykt, og fenomenet "helvete på Jorda". Det må spelast midt på natta i mørkt rom og med headphones eller surround (om du har nervesterke naboar og familiemedlem). Når du så legg det ifrå deg for å sove, innser du at den einaste måten å overkome frykta på er å kjempe seg igjennom spelet. ..det held ikkje å slå av straumen. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Dette omtalte jeg til Xbox i oktober i fjor: http://www.gamer.no/omtaler/silent_hill_2/ Lenke til kommentar
spboy Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Nå har jeg det, kjøpte det tysdag... forrige uke. Det er helt konge, kjøåte platinum versionen, directors cut denne er vel best ? Har spilt 8 timer. komt til hotellet På beginner med easy Hva er koden på den kofferten ? Og hva med spilledåsen ? Noen som kan hjelpe meg !? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hmmm, det spillet er dødskummelt! Uansett, jeg har også noen problemer, er i ei blokkbygning, og det er en gammel bestefar klokke der, men jeg vet ikke hva jeg skal gjør med den, den er for tung til å flytte på. Også er det noe som har kilt deg fast i søppelsjakten, hvordan får jeg det som er der ut? Spiller Directors Cut, hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hmmm, det spillet er dødskummelt! Uansett, jeg har også noen problemer, er i ei blokkbygning, og det er en gammel bestefar klokke der, men jeg vet ikke hva jeg skal gjør med den, den er for tung til å flytte på. Også er det noe som har kilt deg fast i søppelsjakten, hvordan får jeg det som er der ut? Spiller Directors Cut, hva er egentlig forskjellen? Spillet florerer av gåter, og disse er vanligvis gode, og som oftest krever de litt tenking for å løse. Etter å ha kommet inn i et rom med en stor klokke, står en gåte skrevet på veggen som forklarer deg noe slik som at sjelenes skraping skal få tiden til å gå. Etter å ha funnet skrape-merker på veggen, så jeg at disse så ut som visere. Jeg stilte viserne på klokken etter skrape-merkene, og vips så gikk det ann å sku klokken bort fra veggen. Bak klokken var det et hull i veggen, og vips så hadde historien gått fremover. Lenke til kommentar
spboy Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Hmmm, det spillet er dødskummelt! Uansett, jeg har også noen problemer, er i ei blokkbygning, og det er en gammel bestefar klokke der, men jeg vet ikke hva jeg skal gjør med den, den er for tung til å flytte på. Også er det noe som har kilt deg fast i søppelsjakten, hvordan får jeg det som er der ut? Spiller Directors Cut, hva er egentlig forskjellen? Jeg har rundet det nå på beginner med easy... Directors cut inneholder en modus der du kan spille maria. driver på med den nå ! Du finner en juice kartong, den skal du slippe ned i søppelet. Klokka opner du ved å lese viserene som henger på veggen, i samme rommet. Tror det var 9. 11 den skal stå på. Kommer du videre nå ? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvis det var den med de høydemålingene til de tre forskjellige guttene, så så jeg på de, men når jeg prøvde å stille på klokken sa det noe som om at jeg ikke kunne bevege på viserne enda eller noe... Husker ikke det helt, må få prøvd det igjen snart, er på skolen nå Hvordan velger man den andre modusen, må man runde spillet først eller noe? Lenke til kommentar
spboy Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Skal begynne på normal vanskelighets grad i dag/morgen, ! Lenke til kommentar
FFX Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Klokka opner du ved å lese viserene som henger på veggen' date=' i samme rommet. Tror det var 9. 11 den skal stå på. 9.11? Høres litt ut som da flya krasja Twin Towers... Tilfeldighet? Lenke til kommentar
spboy Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 øøø.... blei spillet laga først ? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har silent hill 2 til ps2. jeg synes det er bra Er vel verdt å kjøpe/prøve det. Kan noen ganger være litt skummelt da Lenke til kommentar
spboy Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har motorsaga ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå