Tvetinho Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei. Jeg har akkurat fått delene til min nye PC, og jeg har begynt å sette den sammen. Alt gikk helt fint til jeg skulle starte den. Da dukket denne beskjeden opp: Disk boot failure. Det stod at jeg skulle sette i HDD'n og trykke på enter, så jeg koblet til tastaturet via USB, men ingenting skjedde :S Så jeg lurer på om det er noe feil med hovedkortet? Det skjer ingenting uansett hva slags USB-ting jeg setter inn, og HDD'n er jo koblet til hovedkortet via SATA. CPU-vifta funker, og resten av hovedkortet funker. Det ser bare ut som om ikke den takler tilkoblinger? Noen tips eller noen som vet hva jeg kan gjøre? Begynner å lure på om jeg må sende tilbake hovedkortet og få tilsendt et nytt. Btw, hovedkortet er Gigabyte EX58-UD3R Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvis du ikke har installert OS enda så er jo det helt normalt. Sett inn Windows CD og installer. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har du vært i bios og satt Bios til å boote fra den nevnte harddisken? Også som forrige poster nevnte en fordel med ett operativsystem Lenke til kommentar
KeyStroke Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvis du ikke har installert OS enda så er jo det helt normalt. Sett inn Windows CD og installer. Fordel å gå in i BIOS og sette boot orden først da. Så den kan boote fra win cd'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå