Faktum1 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Til dere som har vært russ før: Hva angrer du på at du IKKE gjorde i russetida? Slik at vi Russ 09 og fremtidig russ slipper å gjøre de samme "feilene" Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 At jeg ikke brukte dong, nå er jeg far. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Drakk mindre. Husker kansje halvparten av kveldene jeg var ute. Det var jo noen promille her da(~2‰), ikke sikkert alle gjør det like lett som meg. Var egentlig på den samme festen hver kveld så det ble kjedelig i lengden. Kom deg på alle festene og treff masse folk. Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Angrer på at vi ikke investerte i en(eller flere) kraftigere forsterkere til russebilen. Vi hadde fådd tak i 8x12" basselementer, men vi hadde ganske dårligere forsterkere. Jeg var russ i 05 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Angrer på at vi kjøpte den mest falleferdige russebilen i mils omkrets. Kun utgifter! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 At jeg ikke brukte dong, nå er jeg far. Den svir Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Sier bare vi må nyte tida. Dette er siste tid vi kan være barnslige sammen før alle flytter hver sin vei Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er russ i år og støtter forslaget om at det ikke er artig å drikke seg kanakas hver eneste kveld. Er flere kompiser på bilen som ikke husker en dritt fra hverken vrengefesten eller Tryvann i helga. Bedre å drikke seg godfull, så husker man festen og folka Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Noen fler forslag?=D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå