houmy11 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg er leie Kjellaren og bor i risløkka.Jeg har Mobilt bredbånd som kjøpt fra netcom,men det er dråligst speed for meg, det er opptil 10KB-20KB\s. Kan dere Anbefal noen. Lenke til kommentar
Greve Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hva med ICE.no? Jeg bruker de paa hytten og er veldig fornoyd. Faar opp mot 2mbit ned, og ca 1 opp. Jeg har ekstra antenne. Greve Lenke til kommentar
PCI123 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 ICE har også jeg gode erfaringer med. får ca 1250 kbit/s ned i Oslo og 500 kbit/s opp på kveld og natterstid, mens på dagen er hastighetene noe varierende. ICE brukes for det meste der jeg har hytte, og der er hastigheten dønn stabil på 700 kbit/s ned og 600 kbit/s opp ved bruk av ekstern retningsstyrt antenne. Ellers så bruker jeg også mobilt bredbånd fra Netcom, med varierende hastigheter. Alt mellom 50 kbit/s til 1500 kbit/s i nedlastingshastighet og aldri over 80 kbit/s upload selv med 3g dekning. Ergo jeg synes at ICE er det beste valget utifra dekning og stabil hastighet. Dette kan selvfølgelig varriere utifra hvor enn bor i forhold avstand til basestasjoner, og hvor stor belastning det er på nettet på de respektive basestasjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå