Gjest pride Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det begynte for mange måneder siden. Hele historien begynte i begynnelsen av Vg1. Jeg og en jente i klassen snakket en del sammen. Jeg, hun og to andre dro på kino og vi hadde det egentlig veldig morsomt sammen på skolen. Når jeg tenker tilbake, tror jeg kanskje hun likte meg. Hun eskalerte litt med meg og vi satt mye sammen på skolen. Tidligere i år, inviterte jeg henne ut på cafe, og tenkte jeg ville slå til! Hun missforsto og trodde det skulle være flere med. Så det ente opp med flere. Etter dette, snakket vi ikke, vi har ikke sittet ved siden av hverandre etter dette, og tror vi har maksimum snakket i noen minutter på 2 måneder! Før snakket vi veldig mye og jeg trengte ikke å ta noe spessielt initiativ. Jeg synest egentlig det er ganske trist, da vi hadde det så morsomt sammen. Det er flere faktorer som har gjort at vi ikke snakker så mye sammen lengre, som feks en ny som begynte i klassen med enorme kunskaper (kunskap er makt) og at jeg henger med en hun ikke har et så godt forhold til. Men nå handler dette mye om stolthet. Jeg føler hun vant, siden hun var den som ditchet først. Hva kan jeg gjøre for å vinne nå? Noen tips? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Mitt tips er å drite langt i hvem som eier, ditcher og vinner. Glem henne hvis hun ikke bryr seg lenger. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det var ingen som vant. Hvis det var noen som vant så var det deg, som turte å ta initativ til å be henne ut, selvom det ble missforstått. Men du har flere sjangser, ikke tenk for mye på den ene jenta.. det er flere der ute^^ Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Om du skal på død og liv vinne alle slag her i livet vil du bli en ensom bitter mann... Lenke til kommentar
Gjest pride Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Selve problemet er vel at jeg ikke klarer å glemme henne Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Selve problemet er vel at jeg ikke klarer å glemme henne Jo det klarer du. Flytt fokuset over på andre jenter. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Glem henne som brutal mann sier, eller prøv deg på henne på en fest eller no. PS. Brutal_Mann! Nisam znao da si iz juge! Bosna? Srbija? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Glem henne som brutal mann sier, eller prøv deg på henne på en fest eller no. PS. Brutal_Mann! Nisam znao da si iz juge! Bosna? Srbija? Ne, ja sam norveški Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vært borti flere slike tilfeller jeg , på noen lignende måte at det bare blir stille. Og da har jeg erfart at man må bare drite i det og legge det bak seg. Det er hardt , men er slikt det må gjøres. Finn noen andre damer og glem det Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Man må ikke nødvendigvis glemme det. Kan vel dele historien min litt her, i og med at det ligner litt. Hvertfal, da jeg begynte på VG1 ble jeg kjent med en jente(mest over msn) som gikk i en annen klasse. Chatta daglig på msn i et par måneder, møttes på skolen et par ganger, men så døde kontakten en periode. Prata vel ikke sammen på to måneder elns, men så fikk jeg plutselig sånn insane crush på dama igjen, og begynte å chatte/skype med henne + møtte henne et par ganger men med andre. Virka jo som hun likte meg, men hver gang jeg ba henne ut avslo hun. Til slutt orka jeg ikke mer, og jeg fortalte henne faktisk hva jeg følte(mot boka, jeg vet) Anyways, endte opp med at hun sa vi passa best som venner, og jeg ble jo seff deppa. MEN( ) etter en uke uten at vi hadde prata sammen eller noe, sa hun at hun hadde ombestemt seg. Jeg fikk den etterlengtede første daten, fikk inn det første kysset, og nå har vi vært sammen i snart 6 måneder:) Nå vet jeg at det som skjedde med meg ikke skjer så ofte, men men, det skjer hvertfal Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Eneste som er sikkert er at det skjer ikke et døyt med mindre du gjør noe med saken. Du må komme deg ut og handle på følelsene. For alt du vet så kan det hende hun har kuttet kontakten fordi du gjorde så lite ut av følelsene dine at hun tror du ikke var intressert, og kuttet kontakten for å beskytte seg selv. Så gjenoppta kontakten med henne, og få henne med ut på en date, og prøv deg. Ta sjangsen, og gå for det du vil ha. Det værste som kan skje er at du får vite at hun ikke liker deg på den måten, og da kan du i hvert fall bevege deg videre. Og det er en mye bedre situasjon å være i, enn den du er i nå hvor du bare sitter og lurer. Livet er altfor kort til å gå rundt å lure på om noen liker deg eller ikke.. Finn det ut! Lenke til kommentar
Gjest pride Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Takk. Om 1 uke, actions will happen! (denne uka har vi 2 dager, de dagene er det heldagsprøver). Ser at andre også har opplevd lignene, hva tror dere det kommer av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå