Wooperoo Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har et problem med Cakewalk når jeg prøver og spille inn. Det går å spille inn på Audacity men ikke her. Kjører gitar inn i forsterker og bruker en mikrofon til å ta opp lyden, og den går inn i et eksternt lydkort (Edirol ua 25). Når jeg går inn på alternativene til Cakewalk for å slå på Edirolen som opptaks kilde får jeg en feil som sier dette: "The following driver(s) either do not support the current audio format, or are in use by another application. Please choose wether you want to disable or use them anyway". Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 hvis du ikke har gjort det, kan du jo oppdatere driverne på lydkortet og laste ned siste oppdatering av sonar.ll Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) sørg for å ha de nyeste driverene. på instillinger velger du asio. gå også ut av alle programmer som kan bruke lydkortet Endret 26. april 2009 av DilliMusic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå