Groening Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg har nå sett bærbare TV-er på film i alle år og har alltid hatt lyst på en, men nå er de jo kommet digitalt bakkenett. Så da holder det jo ikke bare med den lille antennen, har funnet denne lille tingen. Det blir sagt at den kan ta inn digitale ukodete TV-signaler, noe som betyr at jeg bare får inn NRK kanalene (ikke sant?). Så til spørsmålet, er det noen måte å få tak i en relativt liten bærbar TV som har mulighet til å dekode TV-signaler fra Riks TV? Slik at jeg kan få inn Norges pakken eller hva det enn nå heter? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ikke hørt at det finnes slike tver med riks-tv enda men skal aldri si aldri. hva med en netbook + mottaker ? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) har funnet denne lille tingen. Det blir sagt at den kan ta inn digitale ukodete TV-signaler, noe som betyr at jeg bare får inn NRK kanalene (ikke sant?). Hvis man klikker på "beskrivelse" på linken: DVB DVB-bakkesignal * Videodekoding Sideforhold 16:9, 4:3 Mottak-demodulering COFDM 2K/8K, MPEG-2 DVB-kompatibel, Nettverk: MFN/SFN, QPSK Virker ikke med NRK engang pga feil kodek, vi bruker MPEG-4 til DVB-T i Norge, men kan sikkert ta inn noe i Sverige, Tyskland, Danmark, UK etc. Endret 25. april 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Argh! Selvfølgelig måtte jeg overse noe slikt! Vet du om noen andre bærbare TV-er som kan gjøre trikset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå