znace Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 vi var samlet ute i går og da kan jeg jo ikke la D80en og 50mm være igjen inne. specs: iso 200 wb A f\1,8 orginal remix selv er jeg veldig fornøyd med begge to egenterlig men skaø jeg velge bort en så blir det orginalen da jeg synes remixen har bedere farger og er litt klarere Lenke til kommentar
znace Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 vi var samlet ute i går og da kan jeg jo ikke la D80en og 50mm være igjen inne. specs: iso 200 wb A f\1,8 orginal V I selv er jeg veldig fornøyd med begge to egenterlig men skaø jeg velge bort en så blir det orginalen da jeg synes remixen har bedere farger og er litt klarere Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nr. 2 var i overkant redigert. Vær forsiktig å ikke bruke for mye kontrast og oppskarping. Det kan bli unaturlig mye. Faktisk liker jeg det første uredigerte bildet best. Jeg kan ikke si jeg helt skjønner den flammen, men bildet var jo fint alikevel. Får ikke følelsen av at det er flere som står rundt et bål. Her kan mer se ut som om han nettopp satte fyr på et hus eller noe Lenke til kommentar
znace Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 vell de andre sto et stykke unna:p hehe sant det med at han just hadde tent på papp huse sitt:p så du mener at høy kontrastede bilder ikke er det beste? forde jeg digger de:) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Dette bilde hadde faktisk litt potensiell, det er ikke ofte jeg kommenterer her lenger men jeg smålekte meg litt i PS med bilde ditt da jeg synes du har overredigert det litt. Viss du vil at jeg skal fjerne det så si ifra. Her så foretrekker jeg nok BW versonen. Dette er ikke så veldig avangsert photoshopping, jeg har heller ikke kalibrert skjermen min så bilde kan se litt rart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå