iacob Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg bruker alt for mye tid på å se om ulike nettsider er blitt tilført ny informasjon i løpet av en dag. Finnes det søkeroboter som kan overvåke nettsider og gi beskjed om endringer? Lenke til kommentar
gecko Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Mozilla og Netscape 7 har denne funksjonen. Legg inn nettsiden som bokmerke, gå til Manage bookmarks, velg properties for bokmerket, og velg schedule og notify. Der velger du hvor ofte den skal se etter endringer og hvordan du skal varsles. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 (litt sein responstid her men...) Gode gud, dette er funksjonaliteten jeg sitter og venter på i Opera. Enkelte sider er jeg innom kanskje 40 ganger hver dag for å se etter endringer. Det hadde været herlig om man kunne spesifisere et sett av sine favorittsider. Disse sidene kan så vises inne i en større "moderside" (altså miniatyrversjoner av sidene. Man kan spesifisere hvor ofte man vil at sidene skal sjekkes for oppdateringer, og så vil sidene legges i rekkefølgen de sist ble oppdatert. Ved å sjekke innom denne "bingen" jevnlig vil man få full oversikt- man bør selvfølgelig også kunne varsles slik det sies man kan i nyere Mozilla/Netscape. Å herrejemini som jeg ønsker den funksjonen. Men det tar vel noen år før de kommer på det, ja. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 hva med å tipse operafolka? de er sikkert åpne for ideer.. kan jo ikke skade? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Inntil en sånn funksjon kommer i opera kan du jo bruke reload every... i høyreklikk menyen på siden. Bare la d ligge et vindu oppe med sidene du er innom ofte, og sette på reload every 5 minutes for eksempel. Så sjekker du om d har skjedd no når du føler for d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå