Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

overvåke nettsider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mozilla og Netscape 7 har denne funksjonen. Legg inn nettsiden som bokmerke, gå til Manage bookmarks, velg properties for bokmerket, og velg schedule og notify. Der velger du hvor ofte den skal se etter endringer og hvordan du skal varsles.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

(litt sein responstid her men...)

Gode gud, dette er funksjonaliteten jeg sitter og venter på i Opera. Enkelte sider er jeg innom kanskje 40 ganger hver dag for å se etter endringer. Det hadde været herlig om man kunne spesifisere et sett av sine favorittsider. Disse sidene kan så vises inne i en større "moderside" (altså miniatyrversjoner av sidene. Man kan spesifisere hvor ofte man vil at sidene skal sjekkes for oppdateringer, og så vil sidene legges i rekkefølgen de sist ble oppdatert. Ved å sjekke innom denne "bingen" jevnlig vil man få full oversikt- man bør selvfølgelig også kunne varsles slik det sies man kan i nyere Mozilla/Netscape. Å herrejemini som jeg ønsker den funksjonen. Men det tar vel noen år før de kommer på det,

ja.

Lenke til kommentar

Inntil en sånn funksjon kommer i opera kan du jo bruke reload every... i høyreklikk menyen på siden.

Bare la d ligge et vindu oppe med sidene du er innom ofte, og sette på reload every 5 minutes for eksempel. Så sjekker du om d har skjedd no når du føler for d.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...