vestvest Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Er det noen som vet om lillepille er lagt ned eller stengt? Endret 25. april 2009 av tom waits for alice Endret emnetittel Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lurer på det samme selv, har prøvd å lagt inn bestilling flere ganger den siste tiden uten å lykkes.. Lenke til kommentar
Gjest hoddgeir Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har selv prøvd ved flere anledninger i over en mnd, men får bre til svar at det er problemer med bestillingssjemaet. Får ikke svar fra dem. Andre alternativer? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Var vel noe ulovlige greier de solgte på siden ? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Var vel noe ulovlige greier de solgte på siden ? Neh, reseptbelagt, men ikkeno benzo'r Endret 9. mai 2009 av WD40 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hahahaha, og Tamiflu selger dem også. Jaja. Lenke til kommentar
Gjest Inger Lise Ogundipe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har selv prøvd ved flere anledninger i over en mnd, men får bre til svar at det er problemer med bestillingssjemaet.Får ikke svar fra dem. Andre alternativer? Hei! Prøvde mange ganger selv, med samme resultat. Fant så www.euapoteket.com. Det er det "gamle" Lille Pille. Det kan også komme frem et med svensk tekst, vet ikke om det er det samme firmaet, vareutvalget er ikke nøyaktig likt. Håper du finner det! Jeg har bestilt (og mottatt) fra den svenske utgaven, og det fungerte i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest aam Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er åpnet igjen nå - men svarer ikke på mail ennå...... Lenke til kommentar
Gjest Robertero Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er åpnet igjen nå - men svarer ikke på mail ennå...... Jeg har i et par år hatt god erfaring med Lille Pille. Men en bestilling i våres endte med at betalingen tok de, men varene kom aldri. De svarer ikke på noen av mail-adressene på hjemmesiden, og heller ikke hos de firmaene de linker til. Så mitt råd er: IKKE BETAL NOE TIL DETTE FIRMAET !!! Lenke til kommentar
Gjest arnebanan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Samme her. Har brukt dem i tre år uten problemer. Nå har de tatt pengene men jeg har ikke mottatt forsendelsen. Får autosvar at mailboksen deres er full. Har nok blitt tatt av svineinfluensaen hele gjengen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det samme har skjedd med meg. De har mottatt min betaling, men jeg har ikke fått det jeg bestilte. De svarer ikke på mail. Jeg kommer aldri til å bestille fra dem igjen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Elisabeth_* Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er det noen som har erfaring med http://www.euapoteket.com/? Er det på lillepille eller http://www.euapoteket.com/ dere har bestillt varer å ikke fått de? Hva nå som redustil er trukket tilbaka av Norske helsemyndigheter Kan man fortsatt få det eller blir det stoppa i tollen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå