Khaffner Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg planlegger en liten pc med dette hovedkortet og kanskje dette skjermkortet Kan jeg på noen måte få til 4 skjermer? Det er tross alt 6 fysiske kontakter totalt Må det være Nvidia-skjermkort? Og så kanskje den avgjørende faktoren: Jeg kommer til å bruke Ubuntu Blir det mulig? Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Etter hva jeg har lest, så blir det bare bilde på main kortet, når du har et SLI oppsett, regner med det er det samme med hybrid Sli uten å si for sikkert. Så Geforce 9400 kortet vil bare vise bilde men onboard kortet vil ikke vise noe signal, om du kan få bilde på alle de 3 portene samtidig på det kortene vet jeg ikke. Endret 25. april 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Hva med å sette inn kortet og ikke aktivere SLI? 2 skjermkort uten SLI klarer slikt i vanlige stasjonære i alle fall. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Joda, det skal gå greit OM du får det innebygde til å være aktivert samtidig som ett ekstra settes inn. Etter det jeg har sett så skrur det seg av automatisk i enkelte situasjoner. Også må du sjekke hva Linux støtter, personlig tør jeg ikke å garantere at 4 skjermer vil funke eller hvordan dette gjøres siden jeg ikke har rørt den delen av Linux. Det eneste jeg kan hjelpe deg med i Linux er WLAN og WEP cracking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå