sn0dig Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Haha, bare en liten skøyer fra min side i dag. Rett fra kamera. Nikons neste avanserte non-proff kamera? Velkommen etter? Her du fikk "inspirasjonen" fra? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Haha, bare en liten skøyer fra min side i dag. Rett fra kamera. Nikons neste avanserte non-proff kamera? Velkommen etter? Her du fikk "inspirasjonen" fra? Hehe, nei de gikk nok bare over samme kumlokk 200mm f/2.8 høres jo ikke dum ut. Men lurer på om det blir noe forskjell i bakgrunnsuskarphet mellom 200mm f/2.8 fullframe og 105mm f/2.8 crop.. :/ Men vi skal jo alle dø av svineinfluensa uansett, så det er vel bare å tømme baken og kjøpe f/2 med en gang.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Men vi skal jo alle dø av svineinfluensa uansett, så det er vel bare å tømme baken og kjøpe f/2 med en gang.. That's the spirit! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Og et til Trenger noe lengre og raskere for skikkelig å fjerne bakgrunnen. Canon 200mm f/2 kanskje Fin antenne på bilen her! Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Haha, bare en liten skøyer fra min side i dag. Rett fra kamera. Nikons neste avanserte non-proff kamera? Velkommen etter? Her du fikk "inspirasjonen" fra? Bah... Trodde bare de var her i området jeg Jeg så et kumlokk når jeg gikk på en vei med en kamerat, og begynte å humre litt for meg selv. Kameraten min som ikke er foto interissert forstod ikke en skvett. Men her i byen står det D400 på alle kumlokkene Ledet forsåvidt etter D4... Tenkte på å sotophoppe det litt, men det tror jeg ikke jeg hadde giddet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Og et til Trenger noe lengre og raskere for skikkelig å fjerne bakgrunnen. Canon 200mm f/2 kanskje Fin antenne på bilen her! Hvor? Jeg ser ikke.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Fossespill Fossekall i kurtise. 300mm. Burde nok valgt noe høyere standpunkt, for å fått dem med elva som bakgrunn. Croppa til omtrent 70% av orginalen. Litt Gaussian Blur på uryddig bakgrunn. Endret 30. april 2009 av fototim Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Golly mister! Your camera sure takes nice pictures! Elsker fargene i de Sigmabildene, det er bare å innrømme. :!: Jau, den Sigma'en har sine egenskaper. Jeg er spent på hvordan DP2 blir, hendig å ha kompakt kamera med APS-C Foveon sensor, fastmontert fastoptikk og alle manuelle innstillinger. Slenger med noen bilder fra ikveld:) Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fine kontraster og farger på det første der, northpentax (litt skjev horrisont dog) Det er jo vår for tiden, en flott årstid for fotografen. Prøvde meg litt på en gammel god klisje forrige helg: K200d f/20 1/4sek stativ K200d f/29 1/5sek stativ Lenke til kommentar
fototim Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fossekall Overkroppa, men je lik det lell je Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tatt med deg for lite glass, siden du cropper så mye på fuglebildene? =D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tatt med deg for lite glass, siden du cropper så mye på fuglebildene? =D Han har vel kjørt med kvalitet istedet for kvantitet ... Tom Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ble misunnelig på den motoren(?), tomsi. Henger på et bilde som ikke fikk plass i aprilfesten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Ble misunnelig på den motoren(?), tomsi. Er en detalj fra en sliten sak som jeg tror var en tørker en gang i tiden. Henger på et bilde som ikke fikk plass i aprilfesten. Helt klart et motiv i festens ånd Tom Endret 30. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tatt med deg for lite glass, siden du cropper så mye på fuglebildene? =DEr ikke glasset det er noe i veien med. Problemet er at steinene de setter seg på er for langt vekke Faktisk litt seriøst ment. Etter å ha båret meg i hjel en periode, forsøker jeg nå å bedre ferdighetene mine på å komme nærmere. Jeg har minst like mye å hente der, som i å bruke større glass. Problemet er at akkurat på denne spoten er det kun Jesus som kan komme nærmere uten å bli våt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ett par fra meg nå før jeg går å legger meg =D Håper det er lov med små serier? Endret 1. mai 2009 av cruelphotography Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ett par fra meg nå før jeg går å legger meg =DHåper det er lov med små serier? - Det er ikke lov å legge ut mer enn to bilder hver dag. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ett par fra meg nå før jeg går å legger meg =D Håper det er lov med små serier? [/b] Liker godt det myke preget i det første. To og fire blir for innadevendte for meg. De snakker ikke til meg. Nummer tre blir et nesten bilde. Jeg mister interessen når jeg opppdagerat hun ser ut i ingenting. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Håper det er lov med små serier? [/b] Slik jeg tolker reglene, så er små serier tillatt. Eller to bilder hvis man ikke har en serie på lur. Men så er deg meg og portretter da ... Det siste bildet var lii stilig. Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tatt med deg for lite glass, siden du cropper så mye på fuglebildene? =DEr ikke glasset det er noe i veien med. Problemet er at steinene de setter seg på er for langt vekke Faktisk litt seriøst ment. Etter å ha båret meg i hjel en periode, forsøker jeg nå å bedre ferdighetene mine på å komme nærmere. Jeg har minst like mye å hente der, som i å bruke større glass. Problemet er at akkurat på denne spoten er det kun Jesus som kan komme nærmere uten å bli våt. Kanskje dette er det du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå