Gå til innhold

Akambrukernes bilder - april/mai 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, bare en liten skøyer fra min side i dag. Rett fra kamera.

Nikons neste avanserte non-proff kamera?

Velkommen etter? Her du fikk "inspirasjonen" fra?

Hehe, nei de gikk nok bare over samme kumlokk ;)

200mm f/2.8 høres jo ikke dum ut. Men lurer på om det blir noe forskjell i bakgrunnsuskarphet mellom 200mm f/2.8 fullframe og 105mm f/2.8 crop.. :/

Men vi skal jo alle dø av svineinfluensa uansett, så det er vel bare å tømme baken og kjøpe f/2 med en gang..

Lenke til kommentar
Haha, bare en liten skøyer fra min side i dag. Rett fra kamera.

Nikons neste avanserte non-proff kamera?

Velkommen etter? Her du fikk "inspirasjonen" fra?

Bah... Trodde bare de var her i området jeg :p Jeg så et kumlokk når jeg gikk på en vei med en kamerat, og begynte å humre litt for meg selv. Kameraten min som ikke er foto interissert forstod ikke en skvett.

Men her i byen står det D400 på alle kumlokkene :p Ledet forsåvidt etter D4... Tenkte på å sotophoppe det litt, men det tror jeg ikke jeg hadde giddet.

Lenke til kommentar
Golly mister! Your camera sure takes nice pictures! Elsker fargene i de Sigmabildene, det er bare å innrømme.

:!:

Jau, den Sigma'en har sine egenskaper. Jeg er spent på hvordan DP2 blir, hendig å ha kompakt kamera med APS-C Foveon sensor, fastmontert fastoptikk og alle manuelle innstillinger.

Slenger med noen bilder fra ikveld:)

Lenke til kommentar

Fine kontraster og farger på det første der, northpentax (litt skjev horrisont dog)

Det er jo vår for tiden, en flott årstid for fotografen.

Prøvde meg litt på en gammel god klisje forrige helg:

post-107204-1241123147_thumb.jpg

K200d

f/20

1/4sek

stativ

post-107204-1241123183_thumb.jpg

K200d

f/29

1/5sek

stativ

Lenke til kommentar
Tatt med deg for lite glass, siden du cropper så mye på fuglebildene? =D
Er ikke glasset det er noe i veien med. Problemet er at steinene de setter seg på er for langt vekke :)

Faktisk litt seriøst ment. Etter å ha båret meg i hjel en periode, forsøker jeg nå å bedre ferdighetene mine på å komme nærmere. Jeg har minst like mye å hente der, som i å bruke større glass. Problemet er at akkurat på denne spoten er det kun Jesus som kan komme nærmere uten å bli våt.

Lenke til kommentar
Ett par fra meg nå før jeg går å legger meg =D

Håper det er lov med små serier? [/b]

Liker godt det myke preget i det første. To og fire blir for innadevendte for meg. De snakker ikke til meg. Nummer tre blir et nesten bilde. Jeg mister interessen når jeg opppdagerat hun ser ut i ingenting.
Lenke til kommentar
Tatt med deg for lite glass, siden du cropper så mye på fuglebildene? =D
Er ikke glasset det er noe i veien med. Problemet er at steinene de setter seg på er for langt vekke :)

Faktisk litt seriøst ment. Etter å ha båret meg i hjel en periode, forsøker jeg nå å bedre ferdighetene mine på å komme nærmere. Jeg har minst like mye å hente der, som i å bruke større glass. Problemet er at akkurat på denne spoten er det kun Jesus som kan komme nærmere uten å bli våt.

Kanskje dette er det du trenger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...